Autor Tema: PimP my BoaT ili G3  (Pročitano 19648 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
PimP my BoaT ili G3
« poslato: 03, 02, 2013, 10:58:50 pre podne »
Treći projekat broda po mojoj meri dostigao je vrhunac mazohizma. Kao da mi nije bilo dovoljno dve godine za redom maratona stolarsko,farbarsko ,modelarsko,plastičarsko,električarsko,limarsko i kojekakvih jos radova  na svoja dva projekta gde sam do krajnjih granica istegao sve svoje potencijale,krećem u treći projekat prerade krstasha od 7,5 metara. Naravno kao i svaki lečeni slučaj (lečen da, ali izlečen ...pitanje)postavio sam sebi još ambicioznije planove ....kompletna izmena enterijera ,rasvete i naravno kompletna izmena motora...ala od 5700 je dobila otkaz a na radno mesto pokretacha je primljen skromni meca dizelas iz 91 godine petak sa skromnih devedeset konja..neko će reći sa 260 konja na 90 ala ga uštrojih a!!!!
U glavnom da ne dužim priču evo par slika za početak.. ovo se ujedno može koristiti i kao uputstvo za odvraćanje od ovakvih projekata pametnim nauticharima ili teaser ili izazivač manijacima poput moje malenkosti :).


u nastavku fotografija autora u trenutku kad sam ugledao novi projekat i naravno misao.....mislim da imam  lukav plan!!
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4177
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #1 poslato: 03, 02, 2013, 11:31:11 pre podne »
A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #2 poslato: 03, 02, 2013, 11:32:20 pre podne »
početak radova je kasnio jedno dva meseca zbog toga sto sam se samo nekoliko dana po dolasku broda sa carine domaćinski skršio sa motora polomio nogu i sa gipsom nije bilo teoretske sanse da nesto uradim mada sam pokušao..
 Prva faza radova je bila da proverim stanje broda ,opreme ,instalacije. Zanimljivo Bayliner iz  97' godine naizgled u odlicnom stanju i gomile opreme razočarao me je finalnom obradom i kvalitetom izrade enterijera. Oprema je generalno bila u dobrom stanju ali za pocetak , macerator pumpa za izbacivanje fekalije iz tanka bila je zapekla,kao i dve muljažne pumpe ,slavina curela ,dosta creva ispucalo izvodi od plastike za samoodlivni kokpit okrtili od soli i sunca itd . Krenuo sam da menjam sve redom naravno. Sledeća priča je napon,shore power ili struja na vezu za frižider bojler ,punjač baterija šporet bila je na 110 volti (nravno kad je iz usa bem ih u struju ) kupio sam veliki trafo za prilagodjenje sa 110 na 220 volti i kad sam sve prikljucio camac je zujao kao da sam trafo stanica ....nedopustivo poludeo sam sve razbucao i u glavnom rasprodao i kupio sve novo ,punjac,plinska domino ploča ,mikrotalasna itd ,nove slavine itd , već tu sam pogubio računicu koliko sam uložio na brod sreća po mene inače bi pasao muda zbog toga ;)
Paralelno sam nabavio mecin motor i krenuo u marinizaciju. U nemačkoj sam našao set za  Marinizaciju koji sadrži sve do šrafa, cena je negde oko 1200e . problem je što je to predvidjeno za auspuh iznad linije vode itd pa sam se odlučio da lagano kopiram sve to u prohromu,,
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #3 poslato: 03, 02, 2013, 11:41:24 pre podne »
A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.

E deda deda jesi krme :) ne prekidaj mi nit viš da čukam!
Elem marinizacija je svedena na pravljenje izmenjivača ,hladnjaka za ulje ,impelerske pumpe,vodene grane i labudovog vrata zatim povezivanje  Ze noge sa motorom i damper gumom i na kraju ubacivanje motora.
Naravno da bi lakše manipulisao motorom probavao merio napravio sam krletku kolica za motor
Na drugoj slici vidi se originalno zvono merkruzera koje je trebalo nakaciti na  meckin motor .. Naručio sam od aluminijuma prilagodjajni prsten . Dimenzije i oblik sam nasao na nekom Nemackom sajtu tamo kosta 160evra mene kostao cetrdeset sa sve obradom.
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #4 poslato: 03, 02, 2013, 11:53:53 pre podne »
Odradio sam mašinsku obradu i povezivanje damper gume mada sam i tu morao da radim distancioni aluminijumski prsten jer mi se debljina zamajca i izbachaj gume nije poklapao kao na  mercruzeru ali nije ni to bilo strasno ,bar ne sad sa ove distance  :)
Napravio sam i nosač za impelersku pumpu i okačio na mestu gde je na motoru stajao kompresor klime , muke sam imao da složim pk remenicu u liniju sa ostalim remenicama (dva dana ) ali na kraju sam uspeo uz pomoć starinskih metoda ( zategnuti konac preko ivica remenica ;) )
Pre nego sto sam nabavio motor razmisljao sam o nabavci istog  sestaka sa turbo punjačem  koji ima  oko 140 konja ali na žalost pod palubom nisam imao mesta zbog dužine ,jer bi motor najahao na rezervoar i rebro pa sam ipak uzeo ovaj manji jer je marinizacija mnogo jednostavnija  a motor je izuzetno zahvalan za budzenje .
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #5 poslato: 03, 02, 2013, 14:00:15 posle podne »
slike rada oko marinizacije
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #6 poslato: 03, 02, 2013, 14:09:40 posle podne »
u završnoj fazi mariniziranja uradio sam prohromsku izduvnu granu s a labudovim vratom i uljni hladnjak. Kod mercedesovog motora postoje izvodi za hladnjak ulja koji je povezan sa dva  fleksibilna creva meni je preostalo samo da napravim holendere.
Sve je osim prirubnice koja je od petnest milimetara debela od inoxa.
U par slika deluje kao brzo uradjen posao ali verujte da je ovo pregorelo stotinak sati sto mojih sto bravara ,mehanicara ,strugara...a i kostalo domacinski :(
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže popeye

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 178
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Popaj
  • Brod tip: Shetland
  • Marina: Sava
  • Veličina: 6,5
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #7 poslato: 03, 02, 2013, 14:18:05 posle podne »
Svaka cast clap, i tata bi sine, ali kada bi znao llll

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #8 poslato: 03, 02, 2013, 14:21:42 posle podne »
Naravnoparalelno sa mariniziranjem krenuo sam u sredjibanje enterijera ,struje vode ...zamenio sva vrata na boksovima drvenim lakiranim iz sama. Poskidao sam jeftine tepihe koje Ameri obilato koriste za prekrivanje svih površina unutrašnjosti, to sve odaje izgled jeftinog sto u sushtini bayliner i jeste ..ja sam promenio i obložio veliki deo kabine u materijale koje je lakše čistiti i održavati. Na primer Wc je bio u tepisonu ,,,zgrozio sam se od pomisli sta se desava kad neko malo promaši šolju  recimo :)
Presvukao sam i podove  ...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #9 poslato: 03, 02, 2013, 14:38:42 posle podne »
svaka čast.
Pozdrav svima!

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #10 poslato: 03, 02, 2013, 17:37:08 posle podne »
sado-mazo mesechar  :D
Dunav je moje more.....

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4177
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #11 poslato: 03, 02, 2013, 18:24:55 posle podne »
Jes da sam ja krme al tebi nikad nije dosadno ! Uvek nadjes neku zabavu ! lol
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže poljo

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1961
  • Pol: Muškarac
    • "Teska voda"
    • http://www.alojasailing.com/
  • Brod tip: Bar Harbor Cruiser
  • Marina: NK"Moja ladja Brcko"
  • Veličina: 8m
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #12 poslato: 03, 02, 2013, 21:43:32 posle podne »
Poslije toliko sati utrosenih u marinizaciju kako ti se sad cini ta cijena od 1200 evrova za komplet(baci link gdje to ima da se kupi )
Vepar je vepar, čak i kad mu kažu da je svinja.

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #13 poslato: 03, 02, 2013, 22:18:46 posle podne »
Mesečar šta misliš da jednog lepog dana ,dodjem kod tebe i naučim nešto.  114
Pozdrav svima!

Van mreže ПЕЦОВ

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 649
  • ај на ВОДУ
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #14 poslato: 03, 02, 2013, 22:57:16 posle podne »
brate,ovde neko stvarno nisi normalan    nutss   a0335   25648   4587   dodo