Autor Tema: PimP my BoaT ili G3  (Pročitano 19615 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sci

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 212
  • www.mojaladja.com
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #15 poslato: 04, 02, 2013, 01:54:58 pre podne »
Svaka cast na upornosti i domisljatosti 114. Bice to lepa makina kad se preradi h44
Vozi Miskooooo.....

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #16 poslato: 06, 03, 2013, 09:12:04 pre podne »
novi pomak u budzenju mog Gavrila ....došao je dan da motor udje u potpalublje ali nije lako mečkinu masivnu motorčinu podići na visinu od preko dva metra i nezno spustiti na svoje mesto a da ne proleti kroz dno čamca..Sreća te pronadjem momka koji ima fensi dizaličicu i uz pomoć majstor Šoneta koji participira u projektu jer ima nameru da privodi na Gavru  na leto,ubacismo mecu. Legao je ko guza na  nošu uhvatio sam šrafove i proverio sve ose . Evo i nekoliko slicica da vam plastično dočaram. Sad kad sam marinizaciju priveo u završnu fazu moram da priznam da ima puno parametara koje treba ispostovati da bi sve ispalo kako treba i ako na papiru u samoj razradi sve izgleda kao brzopotezba partija šaha...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #17 poslato: 06, 03, 2013, 09:16:30 pre podne »
Ah da ne zaboravim ! Molim da ovo ne pokušavate kod kuće, mi smo iskusni profesionalci :)
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #18 poslato: 06, 03, 2013, 10:21:20 pre podne »
Vazna stavka prerade je i postavljanje bocnih nosača motora . ja sam iskoristio gumene nosače merkruzera a adaptirao tj produžio mercedesove rasponke tj nosače..sve uklopljeno iznivelisano na nevalaciskim šrafovima i onda zavareno. Bilo je potrebno bušiti nove rupe na koritu za nosače pošto se distance nisu pogadjale.. sve na kraju ofarbano marine plavom...mora se malo i o estetici voditi rachuna..Na samoj glavi motora sam dodao jednu regleticu  gde sam pričvrstio originalni mercruzerov konektor za instalaciju ,automatski osigurac i relej anlasera..u toku su radovi oko povezivanja sonde temperature ,pritiska ulja kao i zujalice za nizak nivo ulja u motoru ,neutral polozaj motora nizak nivo ulja u posudici z noge  kao i alarm pregrevanja.Sve to je deo Mercruzerove fabričke instalacije pa sam prilagodio i povezao na mecu...mnogo mnogo posla :(
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Stijepovic

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 85
  • www.mojaladja.com
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #19 poslato: 06, 03, 2013, 11:58:37 pre podne »
Makar znas na sto si vrijeme bacio thumbup

Nego , zanima me na kojem se ovo plovilu radi? Je li na onom sto je prije tema bila sto si uvezao iz inostranstva?  6589

Edit: Sada vidim to je taj brod , takodje ti je i na avataru ..

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #20 poslato: 06, 03, 2013, 16:14:27 posle podne »
mesečar daj još slika, saveta, šta očekuješ,kakva će da bude potrošnja,aman brate svega što više pa da učimo,svaka ti čast.  ok  114
Pozdrav svima!

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #21 poslato: 06, 03, 2013, 16:54:27 posle podne »
Ispred  ffff sve cestitke 114

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #22 poslato: 06, 03, 2013, 18:51:18 posle podne »
Bravo  kralju !!!!
Dunav je moje more.....

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #23 poslato: 06, 03, 2013, 18:53:08 posle podne »
 thumbup

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #24 poslato: 07, 03, 2013, 06:58:41 pre podne »
Ma ti si za posebno odelenje...  eek 56568 114  hi
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #25 poslato: 07, 03, 2013, 09:17:25 pre podne »
Mazohizam jača organizam! U nastavku sledi povezivanje filtera rečne vode izmenjivača ,pumpe vodene grane...naručena su i nova creva za hidrauliku serva volana pošto je letva mercruizer a pumpa sa druge strane mecina.Juče sam složio instalaciju rele grejača instrumente i alternator...slike u toku dana ali nema bog zna šta napredka..da se vidi..Usput resavam i prikljucenje povrata goriva iz boš pumpe,mecruzer to nema...ma sto kuraca...palaca...golem projekat
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #26 poslato: 10, 03, 2013, 22:58:07 posle podne »
danas ugradjen izmenjivac,povezan cevima,postavljena posuda za antifriz ,filter recne vode..i jos gomila sitnica  na slikama se ne vidi neki narociti napredak ali danas je odneo osam radnih sati
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #27 poslato: 13, 03, 2013, 21:14:50 posle podne »
u nastavku priče o marinizaciji baciću akcenat na izmenjivače i vodenu izduvnu granu...sve je napravljeno u garažnoj radionici ali od prohroma . mali izmenjivači za ulje i ulje serva napravljeni su po principu cev u cev a grana je posebna prica .Potrebno je puno mašinske obrade počevši od pravljenja prirubnice (koja je jedina od gvoždja jer nisam mogao da nadjem toliko debelo parce inoxa)  pa preko posebno napravljene duple komore ,unutrasnje kuda se krecu izduvni gasovi i spoljne kuda ide voda iz reke koja sve to pothladjuje..zatim labudov vrat koji ima namenu da nedozvoli vracanje recne vode u motor i poslednji deo koji na zalost nisam slikao večeras a to je klapna koja takodje sprecava da povrtni talas pogura vodu u motor.. slike u produžetku..U medjuvremenu sam napravio hidraulicna creva za servo letvu i povezao sa mercedesovom pumpom.
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #28 poslato: 13, 03, 2013, 21:22:48 posle podne »
zli jezici će komentarisati da bolujem od sindroma Luna i da postavljam puno slika koje su gotovo identične ali moram naglasiti da se na svakoj fotograafiji moze videti neki novi tehnički detalj ,napredak koji će sigurno dosta značiti nekom ko reši da se zeza sa mariniziranjem ..da ne dužim evo kako sam povezao hladjenje servo ulja ..na povratnom crevu redno je povezan izmenjivac ,,nasao sam podatak da je servo ulje najbolje hladiti sa sto hladnijom vodom tako da sam ga povezao prvog posle impelersk e pumpe . materijal naravno inox creva za vodu su pancirna usisno potisna ne bogu se previti ni pod vakumom spljostiti testirana na temperaturu od 60celzijusa i pritisak deset bari.
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #29 poslato: 13, 03, 2013, 21:32:27 posle podne »
 ok thumbup
Jbt. ima vise creva nego kod mene na hidraulici.

A zli jezik kaze da mu se cini da je deo koji hladi auspuh mali pogotovo za petaka. To cisto da te nehvalim mnogo hahaha