Autor Tema: PimP my BoaT ili G3  (Pročitano 19516 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #45 poslato: 23, 05, 2013, 10:14:04 pre podne »
i evo posle duže pauze prvi kisni dan pravo vreme da vam pokazem dokle je stigao moj veseli projekat!
Brodic je zavrsen ...na kraju sam uradio sam zamenu guma u z nozi i zamenu ulja ofarbao je antialginom i porinuo ga na Adi Ciganliji u vodu..
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #46 poslato: 23, 05, 2013, 10:29:28 pre podne »
Marinizacija se pokazala kao veoma uspesna. Prilikom prve voznje sve se pokazalo funkcionalnim hladjenje vode ulja i serva sve je bilo ok ali motor ide samo do 1900 obrtaja na punom gasu!! Propulzija savrsena ,šraf se mogao videti deset metara unazad u  vodi ali nejaki merdza sa elisom dijametra 15 i koraka 17 ne moze da izvrti i bog! Naravno to sam i ocekivao jer je motor za ovu elisu imao 260konja. Krece jurnjava za pravim odnosom pozajmljujem sve moguce propele od ljudi koji su imali slicno iskustvo , polovne ,nove ....oglasi internet sve u svemu posle petnest probanih elisa dolazim do prave kombinacije ili bar mislim da bi trrebalo da bude prava ...istina košta 200evrića ako promasim postajem ponositi vlasnik elise koja mi moze krasiti recimo dnevnu sobu ali ne i pokretati brod:)
U pomoc uskace Sale Busa sa jos dve tri elise za probu i naraucujem pravu! sedam dana kasnije stize i ljubav na prvi pogled!! Obrtaji na odlaze na maksimalnom gasu na 3500 dobijam proporcionalno dodavanje gasa i prezadovoljan krecem u mokre probe!!
Sreca bese kratkog roka krecu nove zavrzlame...glavi termostat u motoru menjaj...u trku ...sledeca stavka glavi gas...vracaj se na vez...rasturaj...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #47 poslato: 23, 05, 2013, 10:30:43 pre podne »
Bravo, majstore!
Kako ovo lepo izgleda!

Baš sam pomislio - kako bi lepo bilo kad bih ubedio Mesečara da za mene odradi tako jedan brod i da mi ga proda po nabavnoj ceni.
Al' ne vredi - nemam ja ni toliko...

Igraću se ja sa ovim mojim, pa polako. Lepo je i na njemu - samo da se dočepa vode.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #48 poslato: 23, 05, 2013, 10:44:43 pre podne »
popravka uspesna   ajmo krug do medjice proba i sve ok,,,zadovoljan vracam se na vez....polazim kuci rutinski palim kaljuaczaru da vidim ima li neke vode u koritu i cujem zvuk velike kolicine ...tecnosti gasim pumpu dizem poklopac motora i  shok  u toku voznje od vibracije popustio je rezervoar od aluminijuma verovatno nacet od korozije i trista litara nafte izlilo se i potopilo motor do pola bloka motora...panika trcim kupujem kante donosim malu kaljuzaru i istacem pazljivo naftu u kante i spasavam skupoceno gorivo...
Novi dan nova borba povezujem rezervoar za vanbrodski motor za dalje probe,skidam mere za izradu novog rezervoara...jos jedna voznja i otkrivam da cevke na izduvnoj grani popustaju na varovima od vibracija.....boing kapilari u oku pocinju da pumpaju i intezivno razmisljam o vikinskoj sahrani da se potpalim sa sve mojim Gavrilom psujem mu sve predsednike kojih sam se setio ...ma jebo sam mu sve do Abrahama Linkolna !!
Noc uveliko krenula a ja skidam granu i kuci ...sutra do osam bila izvarena ojacana sve skockano...trk montaza proba  ,.......sve ok mali prede ko mače potrosnja na 2000 obrtaja ispod pet litara ložaka ...milina me neka preplavi sreća da mi gospodja nije bila u blizini od milošte bi je još i poljubio iako mi stalno sere da previse vremena i novca ulažem u brod i da ona misli ponekad da njega volim vise nego....
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #49 poslato: 23, 05, 2013, 10:48:44 pre podne »
Za sad chukam u drvo kvarova vise nema sve radi ...hladjenje pritisak ulja obrtaji....voznja polako prelazi u mod-bezbrizno...bice jos koja slika i snimak  sa voznje za koji dan!
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #50 poslato: 23, 05, 2013, 13:37:21 posle podne »
sem broja obrtaja motora, da li si promenom elise dobio vecu brzinu camca?

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #51 poslato: 23, 05, 2013, 17:36:35 posle podne »
Kolika je elisa sa kojom si dobio obrtaje ?

 thumbup

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 771
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #52 poslato: 23, 05, 2013, 18:01:47 posle podne »
sem broja obrtaja motora, da li si promenom elise dobio vecu brzinu camca?
U principu su nam sve elise davale slicnu brzinu, mozda se razlikovalo oko 1km/h. Neznatno. Na kraju je legla 13 1/2 x 15. I to je dosta brza elisa.

Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #53 poslato: 23, 05, 2013, 18:58:57 posle podne »
srazmerno broju obrtaja povećala se i brzina ali i potrosnja je veća a ja nisam nešto bio blesav da arčim merdzu..kako god probao sam elise 14 inča dijametar 13 i ona je kavitirala motor je odlazio u visoke obrtaje a brod bi stao...imao sam na raspolaganju i 13/19 prejak korak obrtaja 2200 ,zatim 13,1/4 x17 korak obrtaja 2500 i na kraju sam naručio 13,3/4x 15 sto mi je na punom gasu dalo oko 3300 obrtaja . ovo je jako važno jer je tada motor na 1800 obrtaja rasterećen na radilici i trosi malo a da ne govorim da kod petaka vaznu ulogu imaju obrtaji jer se smanjuje vibracija .
Jos jedan vazan detalj ,puno toga zavisi i od prenosnog odnosa z noge :Konkretno odnos u merkruzerovoj nozi koja je bila uparena sa motorom 5700 cc i 260 konja je 1,47 sto je bas nepovoljno za dizelaju ali dobrim odabirom elise ja sam ovo kompenzovao tj morao sam ići na manji dijametar elise ..
sve u svemu sad je to bas ono sto sam težio da postignem ...fina deplasmanska brzina sa sto ekonomicnijom potrosnjom i puno dodatne snage, od glisiranja naravno da nema nista jer mu fali jos bar sto konjića ali to i nije bila opcija
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #54 poslato: 23, 05, 2013, 19:02:10 posle podne »
Odlicna reportaza, znaci mozes glisirati bez problema a mozes i u deplasmanskom rezimu voziti, ako sam dobro shvatio ...i kolika je putna brzina na tih 5 litara potrosnje...

Van mreže popeye

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 178
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Popaj
  • Brod tip: Shetland
  • Marina: Sava
  • Veličina: 6,5
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #55 poslato: 23, 05, 2013, 19:57:33 posle podne »
 ...fina deplasmanska brzina sa sto ekonomicnijom potrosnjom i puno dodatne snage, od glisiranja naravno da nema nista jer mu fali jos bar sto konjića ali to i nije bila opcija
[/quote]

Čovek napisao da ne može da glisira.
Sretna plovidba baš si se naradio.

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #56 poslato: 23, 05, 2013, 20:35:02 posle podne »
Previdio sam taj dio...odlično odradjeno u svakom slucaju....meni padaju slicne ideje na pamet...brod je lijep, tvornicki...a brzina u svakom slucaju tu nije ni bitna

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #57 poslato: 23, 05, 2013, 22:08:37 posle podne »
I da te bog vidi...imao bi mnogo vise kose na glavi....

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1448
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #58 poslato: 24, 05, 2013, 09:12:34 pre podne »
Sve je to O.K ali ime G spot  lol lol lol stri
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: PimP my BoaT ili G3
« Odgovor #59 poslato: 24, 05, 2013, 17:03:47 posle podne »

Jos jedan vazan detalj ,puno toga zavisi i od prenosnog odnosa z noge :Konkretno odnos u merkruzerovoj nozi koja je bila uparena sa motorom 5700 cc i 260 konja je 1,47 sto je bas nepovoljno za dizelaju ali dobrim odabirom elise ja sam ovo kompenzovao tj morao sam ići na manji dijametar elise ..


To si upravu 100% i kod mene je bio isti problem, nisam dobijao vise od 1500 obrtaja motora na maksimalnom gasu dok nisam povecao redukciju ,sad je max 2500 obrtaja