Znam da rizikujem da me izvesni krugovi opet anatemišu i opevaju u basnama ali moram da se izjadam nemam kome drugom :)
Polaris je truba, totales zapušten, opralo bi se nekako ali treba komplet radnja spolja i unutra.. Motor curi pa je kobilica puna nafte ili ulja a to malo bazdi pa je stavio 2 PC ventilatora da "izbacuju" miris.. Piše da je 9.5 metara a gledajući sliku Bata Vojinog broda to bi bilo to jer su veoma slični da ne kažem isti. Krevet je kompletno u pramcu pa nema mest za kasniji karabudž oko mesta za sidro i tako slično.
Sve u svemu dreš za koji ne znam odakle mu muda da traži 5500 evra, nema frižider a ni ostalo takodje nema ništa... Slika izgleda je divna i još se oporavljam od razočaranja, gledam ga više od mesec dana i baš mi je zapeo..
Sad ozbilno oko posla.. Ostalo je veoma malo kandidata sem da odem tamo i krenem od marine do marine pa pitam. Treba mi mišljenje ili savet šta i kako.
Odmah da kažem ima nekih brodića sa krmenom kabinom, meni to ne smeta bar ne na tima što bi izabrao, ima stvarno skroz zatvorenih, i to bi predrndao i napravio korisno ali ne mora, ima otvorenih..
Prvi i najbolji u grupi je ovaj.. Odradjeno je sve po propisu u skorije vreme, od opreme ima tu i tamo ali ima pramčani propeler

(zapeo sam za to kao pijan za tarabu) ;) Cena je prava sitnica, kaže 5300 evra poslednja.
Ono kako ja vidim na slikama, brod je uredan i gotov da se vozaš, enterijer mami ali nije ništa spektakularno. Gaz 90 cm.
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1312801985-cascaruda-8-50m-met-boegschroef.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618-------------------------------------
Sledeći je suprotan od ovoga po izgledu, treba da se farba komplet spolja ali je plovan, i sad je u vodi, unutra je klasika . Ima manje više sve od opreme pa i Garmin, jeste da je 100 ali bar dubinu meri.
Kraći je 20 cm od prethodnika. Slab invertora ali ga ima što znači da je instalacija tu. Cena je oko 4000 evra. Ka i prethodnik, nalazi se na dalekom severu pa treba dodatnih 300+ km giljati :)
https://www.yachtfocus.com/gebruikte-boten-te-koop/details/easy-sail/131729/cascaruda-830-ok.html---------------------------------------
Krmena kabina, dosta visoka rekao bih, takodje malo opreme i ali i malo radova, mada kaže da nije dugo korišćen pa može biti kao Polaris, lep na mene :) Cena 4000- Ono što je interesantno je korito, pramac je kao za reku rekao bih ali šta ja znam... Ima toplu vodu i mogućost da se napravi tuš i neobičan raspored u kabini ali mi se svidja baš to što je neobičan a mislim i da je funkcionalan. Krmena kabina bi takodje pretrpela neke izmene.
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1305555427-van-leeuwen-schouw-850-ak-moet-weg.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr------------------------------------------
Poslednji na spisku (ima ih još) ali da ne davim, takodje je krmena kabina ali skroz zgodna za preradu..Najduži je (ako je bitno) 8,8m. Cena je 4000- a to što je dobro je da takodje nema nekih radova na okolo i unutra, oprema ništa spektakularno...
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1341997424-type-tjeukemeer-kruiser-ak-bj-1985.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lrKO je čitao dovde pitanje ili dilema je sledeća, da li uzeti kršastiji brodić za manje para pa ga dovesti u red kao onaj drugi što ima sve ili uzeti onaj prvi što je skroz sredjen pa dokupljivati. Koncepcijski su isti. Propeler može da se nadje za 350 evra sa garancijom pa kad se vadi radi farbanja može i to da se udesi, tada bi imao sve sem televizije

Molim stihoslepce da me zaobidju ovaj put, koga nervira neka preskoči ko ima vremena i volje neka pomogne.