Da gradim, ne daj dva Božeta :)
Da švrćkam izmedju da prostiš Karin komerca i bilo gde drugde, može.
Što se žena tiče, svojevremeno sam hteo da menja ovu jednu od 40 godina (sad ima više) za dve od 20 ali sam skapirao da "šta ću ako pristanu"
Ono kad žena misli da si kod ljubavnice a ljubavnica misli da si kod žene a ti lepo na senu dremaš mi je nekako dobro:)
Komšije nemaju krave tako da im ni štala ne puši, onaj stari vic pa me nije briga...
Mislim da je onaj poslednji dva predloga istina, kad sam trebao i mogao, nisam a sad bih pa da ga... :)
Ukratko za pecanje sa brodićem je kao da kolješ vola za kilo mesa svestan sam toga ali kad sam raspadao motor svaki treći dan i tražio dihtunge glave i pravio usisne grane i turbine i... Znao sam da to nije racionalno ali ko ga džebe :)
Saj trenutno pored para kako dopeljati brodić.. :) Gledam i domaću ponudu ima ti i jeftinije nego što će koštati odakle god ali mi se nekako ne svidja, ili je malo ili je grubijanski uradjeno. Ima funkciju ali estetika nula bre...
okej, sad smo već dosta suzili opcije... izgleda da nisi ludak koji bi svašta uradio samo da bi plovio (ima i takvih na Dunavu, ali svega par ljudi, ostali su iz drugih kategorija), pa onda i dovoz broda računaš kao trošak (što ovi prethodni ne razumeju), u fokusu ti je ipak i posedovanje broda ovde, a pritom si već smislio da je to brodić iz Holandije (jer najčešće ljudi ljudi na skroz neracionalan način smisle da li će da urade nešto ili neće, pa tek onda spram odluke krenu da traže u provom slučaju rešenja a u drugom izgovore).
A to opet znači da:
- treba da nađeš čamac koji može da dođe prikolicom i u tu opciju ne mogu da se mešam, jerbo takav stav ne razumem uopšte.
-druga je opcija da ti se pripremi pomoć i podrška u dovozu vodom, takva da ti minimizuju rizici i ono što se smatra troškom, a to su vreme i novci utrošeni za akciju.
U ovom drugom slučaju ugrubo algoritam je sledeći:
- gledaš oglase kao manijak, ali ih ne uzimaš k srcu jer su holanđani bolji trgovci od nas
- kupiš sad dve karte za wizz za ajnhoven za kraj oktobra/ početak novembra, za sebe i srodnu dušu koja će ti pomoći da se zaljubiš u brod
- ovde dobiješ par adresa dilera, na zgodnim lokacijama, obavezno dilera jer jedino tako možeš da dobiješ isfiltriranu ponudu i kritičan broj brodova na gomili za brz pregled
- odeš tamo uzmeš rentacar na 4-5 dana sve obiđeš i odabereš, ili ne odabereš (ako ne odabereš, štetovao si par stotina evra, neće da te ubije)
- ako odabereš dogovoriš se za brod i da ti ga sačuvaju preko zime negde (jer u to doba svi već imaju plaćene troškove za zimu)
- onda imaš dosta vremena da se spremiš, pa kad prođe sezona viskoih vod, odnosno u junu, odeš tamo i doteraš brod
Svaki brod može da dođe odande ovamo, a postoji više interesantnih opcija kako da se "doteraš brod" uradi, a obzirom na ono što smo utvrdili gore, moj prvi predlog je da upoznaš čim više ljudi koji plove, među njima pronađeš recimo dvojicu koji pripadaju grupaciji "da plovim, plovim, plovim", da put/akciju razvučeš na recimo 6 nedelja, ravnopravno, i na smenu ga dovezete, tu lično trošiš najmanje vremena najmanje para i par lowcost avionskih karata.
Druga opcija je da sedneš sa svojim pouzdanim ljudima i navrat nanos gruvate nazad i to sve skrljate u 3 nedelje, ali bi to onda bila baš promašena prilika za provod.
Rad sam da ti dam detaljna uputstva šta god izabrao, ali ih ne mogu nakucati, da mogu izdao bih bestseler, i obogatio se...
'nači negde pivica predveče i iscrpljujući razgovori.