EVO TO JE KRENULO STAROM KRAMOM KOJA KAD SAM STAVIO YAMAHU SKORO DA JE POTONULA USTVARI MISLIO SAM NA POLA GASA DA CE SE POD OVOJITI OD OSTATKA A DA ČU JA OSTATI S MOTOROM NA DRAVI, LJUDI SU GA UPROPASTILI RAZREZALI IZVADILI SU PURPEN I TAKO POSPJESILI PROPADANJE KOBILICE I PUCANJE KOMORA I ČAMAC JE BUKVANO KO BANANA BIO,
DA NEDUZIM JA SAM GA U GARAZI RAZREZAO I KRENUO IZ POCETKA...
SLIKE CE POKAZATI STA SAM RADIO, GADNO JE IZGLEDALO I DA BILO JE DVA LEGLA MRAVI U DUPLOM DNU KOJE JE SAM TREBALO BITI DUPLO;



ovo je bilo novo zrcalo a sad ide nova ukručenja dna posto u izvornom ima sam dva od po metar i to radeni kao tubusi na kartonskoj podlozi,
kad kobilica koja je od jelovine strune oni pucaju i dobijate izvijanje camca, e sad je napravljeno s plasticnim cijevima alktena
koja su tri puta utvrđena s matom i smolom, kobilica je nova i od jasena ovaj puta uvaljena u mjesto i uplastificirana poslje predena opet s matom i smolom, zatim kad sve to napravljeno onda se mjenja zrcalo a zatim se vraća gornji sloj poda s ljepljenjem na cijevi i kobilicu ...



e sad je trebao i ucvrstiti gornji dio i napraviti učvršćenja koja ce mi pomoći nositi suncaliste koje sam zamislio,a i spremista takođe,
to nisam slikao ali se zna da sjedala pucaju tak da sam na isti nacin kao i dno i to rijesio


poslje sam to sve pospajao i pripremio za početak pripreme za farbanja, to nazalost nemam slikano
priprema za farbanje je klasika i ima dobro objasnjeno od marka tak da neću pisati sam cu staviti slikice poneku



ovo je ojačanje zrcala s vanjske strane normalnio uplastificirano

ove rukohvate i bitvice je moj dizajn i izrada od jasena premazana s 5 slojeva laka za camce

i na kraju eto komplet camca s time da su u sjedalima bunkeri da gorivo i za ostale sitnice


Eto toliko od mene nadam se da vam se sviđa a ako ima pitanja sam naprijed
POZ s Drave