E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor

<< < (6/30) > >>

zorter:
I jos jedna prednost:

ZA MOTORE DO 2,2 KW MOZE MONOFAZNI AGREGAT

Mikrokontroleri (frekventni regulatori) za snage do 2,2 kW koriste ulaz 220/230V a imaju izlaz 380/400V.

sale.m79:
E sad to sve smontiraj a da motor stoji izmedju kopce i osovinskog voda.Pa da ja biram kako hocu. kanal

zorter:
Sale, naravno da je i to moguće. Čak bi dobio mogućnost (ako ugradiš motor-generator) da vožnjom SUS motorom proizvodiš struju za punjenje akumulatora koje bi posle koristio za elektromotor za plovidbu (ako izabereš jednosmerni motor-generator). Taj motor bi morao da ima izlaz osovine sa obe strane.
Ali bi morao da se montira preko kvačila sa lamelom jer taj motor ne bi mogao da vrti i elisu i SUS motor. Morao bi da lamelom odvojiš spregu elektromotora sa SUS motorom, a to je totalno neisplativo. Samo bi dobio još elemenata podložnih kvarovima.

Kapetan:
ajde da zanemarimo za trenutak posto kosta oprema....

Ako idemo na monofazni sistem ... i recimo da spakujemo:

 3 x 2kwata motora
 1 x agregat
http://agregati-za-struju.hfs-serbia.com/trofazni-agregati/honda-agregati-trofazni-benzinski/honda-agregat-trofazni-ep6500t-7kva



Snaga ovog agregata je 8,2 kw , Potrošnja na 75% opterećenja je  2,4 litara/čas

Uzmimo u obzir da cemo da garimo motore na maximumu , ili 6kwata ... potrosnja nam je recimo 2, 4 litre na sat ...

e sad dolazi zanimljiv deo ... znamo da su elektormotori 3 puta "jaci" od obicnih ...

sto ce reci da je snaga naseg pogona 3 x 8hp (6kw/8hp od 8,2kw koristimo to jest 75% snage/potrosnje) = 24 HP

koji to SUS motor na snazi od 24 hp trosi 2,4 litara/čas

Sus motor od 24 konja trosi oko 6 litara ... usteda elektro u odnosu na SUS je 3.6 litara po satu ili 5,4 evra

ako vozite camac recimo 200 sati godisnje usteda je 1080 evra , posle 5 godina 5400 evra...
dodajte na to manju registraciju za tih 5 godina, jeftinije odrzavanje (mada ga ima oko agregata), manje maltretiranja sa prenosenjem goriva, stabilniju plovidbu...

zorter:
E to je pravilno razmišljanje.
Jedino je problem što ta kombinacija zahteva kopču jer monofazni motori ne mogu tako lako menjati smer kao trofazni.
O trofaznim se razmišljalo upravo iz tih razloga.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju