E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
zorter:
Slozio bih se s Dulom po jednom pitanju, a to je odabir elise.
Kao sto rece, vecina ljudi bira motor prema brodu, pa elisu prema motoru. Umesto da bira velicinu elise prema brodu a motor prema elisi. Tada se ne bi desavalo da motor bude manji nego sto treba, pa da se "muci" pri pogonu broda. Ili veci pa da trosi vise energije (a time i goriva), nego sto je potrebno za adekvatnu plovidbu.
zorter:
Nema kopce, nema reduktora, nema sajli na komandama, nema cetkica na motoru, nema zamene ulja, svecica (ili dizni kod dizela) ...... nema sta da se pokvari.
Odrzavanje jednostavno i jeftino.
Odrzavanje agregata je sigurno jeftinije nego klasicnih motora za plovila, bilo da su vanbrodski i brodski.
Agregat je lako prenosiv i lako se odnese kod majstora. Nema posebnih naplata za dolazak majstora na brod.
Na motoru jedino moze da strada lezaj, a za njegovu zamenu treba nekoliko sati, od momenta poziva majstora na brod ili od momenta skidanja motora sa broda i odnosenja u radionicu.
Dolazi vreme prelaska na elektropogon nasih ladja. kgk
Kapetan:
zorter daj cene ovo deluje sasvim ok
Slovenac:
Zorter, nisam stručan ali mi deluje kao dobro rešenje. clap
zorter:
Kapetane, tesko ja mogu da ti dam cene jer bih morao da izokrecem brdo telefona. Ti to pre mozes uraditi jer vecina predstavnistava je u Beogradu, i ne mora OMRON regulatori. Ima i SIMENS, Sipos, ..... i mnogo drugih.
Evo ti predstavnistva pa pozovi
MIKRO KONTROL d.o.o.
Vase Pelagića 30
11000 Beograd, Srbija
Tel.
+381 (0)11 3699 080
+381 (0)11 3699 939
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju