Nautika opšta... > Zakoni i Propisi
Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
LSI:
Шта год одлучили, да купите или да не купите, сами ћете одлучити.
Али нипошто не купујте с тим да ви урадите то накнадно царињење. Нека то уради продавац.
Како ће он то урадити, то није ваша брига.
И никад не купујте неоцарињен мотор!
Sent from my P9000 using Tapatalk
neptun:
Hvala na savetu,tako sam i planirao.nego se mislim dal da kupim i ocarinjen,ako znam da je prvo presvercovan,pa posle carinjen. plasim se da ne bude posle problema.npr na granici kad krenem na more..
LSI:
Продавац мора да вам да оригинал документ са царине у коме пише име и презиме оног ко мотор увози. Уз то, пише број мотора и обавезно напомена да је обрачунат и плаћен порез који се плаћа приликом увоза.
Уколико је увозник увезао више мотора одједном, може царински документ да копира и овери да је копија верна оригиналу. Раније се то радило у суду и ооштини - сад код нотара.
Ако то нема - не купујте (што би рекао наш човек: "Не треба вам ни за џабе.")!
Треба пазити од кога купујете. Има овде у Београду и околини пар људи који се баве увозом и који вас неће преварити. Треба се мало распитати.
Sent from my P9000 using Tapatalk
neptun:
do sad sam par puta kupovao motor i nije bilo problema.
tj. imao sam problem sa jednim tomosom 4 koji je imao papire i kupio sam ga u jednoj radnji u bg.pre 10 godina, gde se prodaju polovni motori.sa svim papirima.prodam ga prosle godine,al je kupac poludeo i hteo da zove policiju.posto se broj na motoru nije slagao sa onim u papirima.pa sam sad oprezan.
Ljuba:
Zadnjih mesec dva tražim motor 8-10 za pomoćni čamac, sve te bez čistih i kompletnih papira zaobilazim, šta će mi još i ta glavobolja.
Ali čudno je da se to kod nas još gleda, na zapadu je broj motora (bilo čega) odavno nebitan za registraciju.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju