ajde vetar manje vise to se sa kilometra vidi da ne treba tako....
prvo i onsovno pogledja pramac koji je V i na koju je nakalemjen paciji kljun , tacno vidim kako neko pada u vodu zbog loseg stabiliteta ,
koliko vidim sa slika nemaju standard za prednju ogradu a resenja koja su postavili su jako losa, ovo sto ide u pun polukrug ce puci cim neko sedne na njega a to je prva stvar koju ce svako uraditi , onda imas problem sa ovom koja ima spirun koji definitivno ne moze da se koristi kao spirun i ne smes zgaziti jer zbog pacijeg kljuna na V koritu najverovatnije nema dobra ojacanja sto ce reci da ce jako brzo da se jave prve pukotine...
drugo krma ima neki "domace pameti" izum sa ovim zasecima na coskovima, pa to samo kod nas moze da se vidi , em nema svrhu em urusava stabilitet camca...
voznja camca uvek MORA iz stajaceg polozaja jer jednostavno nema mesta za stolicu zbog ove komode , a ako nema stajacu visinu u tom delu to je mucenje za medalju
sve u svemu jako lose osmisljeno i izvedeno korito ....
i nemoj neko da je prednje prozore nazvao sofersajbne :taunt:
mladjin camac sam ti postavio jer je to ozbiljno korito ,

slazem se da je greota staviti motor od 15 konja, ali ce se taj motor jako dobro pokazati na tom camcu jer ces ga koristiti u deplasmanskom rezimu sto ce reci da ce camac ici sasvim dobro ... koliko vidim mladja je stavio 115 konja ali mislim da bi ga izglisiralo i 50 60 konja , a takve motore polovne mozes naci po ceni koja je skoro pa upola manje od novog Tohatsu 15 konja...
sve u svemu cena je 20% skuplja a dobijas drasticno bolji camac... e jedino sto mladji fali je tenda ali mldja je ziv covek i mozes da pregovaras sa njim oko toga...