Nisam video čamac na suvom, tako da ne znam kako izgleda korito i koliko se razlikuje od mog korita.
Predložio sam Srsi da, neovisno o elisi i motoru, ugradi trim tabove na zrcalo. Video sam da Svetionik ima one podesive nosače tabova po nekoj stvarno pristupačnoj ceni. Tabovi bi korigovali eventualne manjkavosti korita, ako je samo do toga.
Treba probati sporiju elisu.
Ovi Johnsoni imaju WOT raspon od 4500-5500 rpm, za razliku od većine drugih motora koji idu od 5000 do 6000 rpm.
Zato sam siguran moj Johnson nije vrtio 7000 rpm na starom Zeki, jer bi se verovatno raspao! Možda 5800- 6000 , ali i to mi deluje mnogo.
Moj Johnson je glisirao Elana, ali sigurno ne na 5500, i pritom, sa troje u čamcu, morao sam da držim pun gas da bih glisirao, čim bih malo popustio, čamac bi počeo pomalo da ore i gubi brzinu. Zato sam i računao da će ovih 5 ks više, biti taman ona rezerva snage koju moj Johnson nije imao.
Šteta što se Srsa toliko razočarao, pa nije imao volje da proba sam jedan krug. Verujem da bi tada izglisirao.
Jedno je sigurno, ovaj motor i ova elisa su trebali pogurati taj čamac preko 30Km/h u najgorem slučaju!
Čisto za podsećanje, Johnson 25 na Elanu 495

