E, ovako treba... > Elektrika

topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat

<< < (5/8) > >>

sale.m79:
1. grejac sa izmenjivacem radi srecko grejaci i pase na svaki bojler.El grejac narucimo po potrebi.
ako je za marinu moze i jaci 3kw dok ugrejes motor i voda topla.
2. vodu iz motora uzmes iz bloka al bih ja na taj motor ugradio termostat. jer motor kad nema radnu
temperaturu vise trosi i brze se haba.Ako motor nema mesto za termostat postoje termostati kod nekih
motora koji se montiraju na crevo.
3. GREJACI SRECKO imaju prodavnicu u bulevaru pa pogledaj o cemu ti pricam.

broker975fx:

--- Citat: sale m  10, 12, 2011, 21:51:44 posle podne ---1. grejac sa izmenjivacem radi srecko grejaci i pase na svaki bojler.El grejac narucimo po potrebi.
ako je za marinu moze i jaci 3kw dok ugrejes motor i voda topla.
2. vodu iz motora uzmes iz bloka al bih ja na taj motor ugradio termostat. jer motor kad nema radnu
temperaturu vise trosi i brze se haba.Ako motor nema mesto za termostat postoje termostati kod nekih
motora koji se montiraju na crevo.
3. GREJACI SRECKO imaju prodavnicu u bulevaru pa pogledaj o cemu ti pricam.

--- Kraj citata ---

Fala gosn Sale pogledaću :drinks:

zorter:
Brokeru,
slazem se u potpunosti sa Saletom sto se tice termostata. Ipak radi automatski i sigurnije ce odrzavati radnu temperaturu nego ti licno. A i ne moras stalno da gledas u instrument. Meni je i sada na automobilu najvazniji instrument termometar a onda tek pokazivac nivoa goriva.
Jedino se ne bih slozio da je najbolje resenje koriscenje vode iz bloka motora. Mislim da je voda koja hladi izduvni sistem toplija i pre se zagreje nego voda iz bloka motora (ili mozda gresim), ali u svakom slucaju za tebe je to najbolje resenje.
Izmenjivace toplote za bojler imas u svakoj prodavnici koja prodaje opremu za parno grejanje. To ti je obicna bakarna cev, savijena u spiralu. Probusi se kazan od bojlera, provuce spirala, zahatletuju otvori i to je to. Ne verujem da ces to moci sam da uradis, ali evo rekoh ti ko to moze, pa pronadji nekog majstora da ti to uradi. A i ako ne koristis taj sistem, bojler nije za bacanje. Koristis ga kao klasicni bojler (ako je grejac na struju ispravan, naravno).

broker975fx:
Da i ja mislim da je izduvna grana toplija i da se brže greje al možda postoji neki razlog što iz bloka a ne iz grane. Znači ako sam dobro razumeo on tera dunavsku vodu koja je preko grane zagrejana u bojler i preko tih cevi greje vodu koja je u bojleru.

Što se tiče termostata to sigurno može da se reši nekim termostatima a što toga nema nego je taj ručni ventil postavljen dobio sam odgovor da je kod tegljača takko to rešeno da bi u zavisnosti od opterećenja mašinista mogao da dozira i ručno hladi mašinu. Baš ću da pogledam kako je kod Joje jer kod njega je skoro isti motor

Zoran:

                            Stavi ti to na vodu iz bloka motora.Kad motor postigne radnu temperaturu
bice to dovoljno vruce.Samu spiralu izmenjivaca moze da ti napravi svaki elektricar koji pravi
grejace.Mozes i sam da napravis,uopste nije tesko.Nabavis prohrom cev fi 10-12 mm.Napu-
nis je SUVIM peskom i zapusis sa obe strane.Namotas je na neku debelu cev.Izvadis cepove
i istreses pesak.Probusis rupe na bojleru prodenes spiralu,i hartletujes zavaris ili odes kod
naseg Vlade da ti on to argonski zavari.  :drinks:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju