Autor Tema: Evinrude 25 hp Inline Engines  (Pročitano 14383 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #1 poslato: 18, 01, 2011, 22:26:41 posle podne »
 :preved:

Imam utisak da se pomalo razikuju neki detalji kod mene na Johniju 20 ks iz 1969 god :heat:. a i boja je drugačija.... :suicide:

Skiperu, gde će ti duša, pola sata balavimo nad tastaturom.... :aggressive:
Deda Zoran

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #2 poslato: 18, 01, 2011, 22:32:25 posle podne »
letos je na mojoj marini dosao prvi ovakav a pre neki dan okacena cak 3 komada a u najavi da ga kupe jos trojica nesto su mnogo napaljeni. kroz pricu sa vlasnikom koji ga ima od letos zamenio je hondu 20 i kaze da je dobio dosta i da se nece vracati na hondu posle ovoga (nemam komentar samo posmatram). inace govorimo o zameni na komanderu 18.
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #3 poslato: 18, 01, 2011, 23:06:31 posle podne »
E-tec je savrseno zamisljen motor, izbacena je i 15-ica. Jedina zamerka novim motorima, a pogotovu e-tec-u je tezina. Zasto su toliko teski? Ova 25-ica je teska koliko i moja 50-ica. I ono sto me interesuje je e-tec 50 ali mi jako smeta sto ima samo 2 cil.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #4 poslato: 19, 01, 2011, 08:12:06 pre podne »
E-tec "pati" od viška težine zbog komplikovanog sistema ubrizgavanja, zbog ispunjavanja normi od izduvnim gasovima.
Ipak, nije ništa teži od konkurencije.
E-tec 50ks ima 109kg, što je na nivou konkurencije, čak je među lakšima, iako su razlike male.
Dva cilindra su mu dovoljna da bude na nivou sa konkurencijom, iako je u nekim uporednim testovima Honda 50 proglašena
šampionom te klase.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #5 poslato: 19, 01, 2011, 08:15:38 pre podne »
Drugar je kupio i okacio na komandera 18 ovakav sa komandama 30 ks
Prvi servis mu je na 300 sati
Sam mesa ulje i benzin
Presao je preko sto sati i nije stucnuo
U okviru prvog servisa menjaju mu i neke gumice na diznama
Te dizne prave uzasan pritisak ulja koje se ubrizgava u cilindar (neko kaze da ulje prska na radilicu)...ja ipak mislim da siba u cilindar
Ulje je neko sto uzasno smrdi (u kantici) i koliko sam primetio ne trosi ga puno
Takodje benzina ne trosi puno
Elektronika mu je vrh koliko sam cuo i video (stvarno ogromni kondezatori i ploca sanjima)
Jedino sta me zanima je ko ce kad istekne garancija i ne daj boze rikne ta dizna umeti to popraviti i koliko ce kostati (nadam se da ce do tad biti dobrog servisa)
A zameram sto su ljudi koji su prodali taj motor (nov) pricali kako ima uzasno jak obrtni momenat. Kazu nema brzeg u klasi. U fazonu iskidace Hondu 50 konja na Komanderu. Na kraju se ispostavilo da ne moze ni mene sa 30 konja da stigne (jest da je moj camac manji) ali nije mogao da iskida ni 30 ks Hondu na big foot camcu.
To mi se jedino nije svidelo...lepo ja kazem da je 30 konja 30 konja...dvotakni je i normalno je da malo vise snage ima ali ta prica kako je ne znam koliko jaci pada u vodu
Na kraju kad sve saberem motor je ok bar za ovo kratko vreme sto sam ga gledao
Licno pre bi uzeo Hondu jer je proverena a jedino sto bi me ubedilo da uzmem ovaj motor je cena (ukoliko bi bio jeftiniji od Honde bar 20 %)

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2739
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #6 poslato: 19, 01, 2011, 08:33:30 pre podne »
Meni je zanimljiva ta 15ica,kod nas ce je biti mozda sledece godine,po ko zna kojoj ceni...
Rekose mi da ima oko 750 kubika (kao i 25ica)...
Sto se servisa tice dodje mu na isto kao i bilo koji 4t motor koji se koristi.
Servis na 300 sati je oko 300E.Mene za hondu 10,servis na 100 sati izadje 65e...
Posto motor koristim cele godine,racunica je prosta.

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #7 poslato: 19, 01, 2011, 08:36:33 pre podne »
Ne bih rekao da je 300 eu
Mislim da je to povoljnije

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2739
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #8 poslato: 19, 01, 2011, 08:38:37 pre podne »
Ne bih rekao da je 300 eu
Mislim da je to povoljnije
Zvao sam servisere za drugara,on ima 25icu...

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #9 poslato: 19, 01, 2011, 08:55:39 pre podne »
Ta verzija od 15 ks nije ništa drugo nego 25-ica sa smanjenom snagom. A težina je ista.

Ja sam se takođe iznenadio kad sam u nekim testovima pročitao da je E-tec 50 sporiji od Honde 50.
Razlog leži u tome da se ti modeli Evinrudea fabrički opremaju sa sporijim elisama, pa u svim testovima Evinrude ima najbolji start (logično), i nešto lošiju max. brzinu.
30ks jeste 30ks, ali ima nešto i u prenosu.
U svakom slučaju treba uvek odabrati odgovarajuću elisu. Veliki obrtni momenat omogućava E-tecu da vrti veće i brže elise od konkurencije, to ga čini bržim i jačim. Ako je elisa standardna, moguće je da Honda bude brža, ako ima bržu elisu ili veći broj obrtaja na elisi-ovisno o prenosu.

I da , servis definitivno ne košta 300 evra. Cene su u rangu konkurencije, čak i niže.

"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2739
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #10 poslato: 19, 01, 2011, 10:18:20 pre podne »
Pozvao,raspitao se...
Serviser je NC Stefanovic,Zemun.
Cena servisa je oko 100E,kod Radulovica je 3x veca... :nono:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #11 poslato: 19, 01, 2011, 11:07:44 pre podne »
Nažalost, taj servis u Zemunu, NC Stefanović baš i nije za preporuku, barem je moje iskustvo takvo.
Radulović je naučio da dere za BMW, pa radi tako i sa Evinrudeovim vlasnicima. :(
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #12 poslato: 19, 01, 2011, 11:11:33 pre podne »
Mislim da ne treba upoređivati 2t i 4t motore,pošto se radi o potpuno dva različita tipa motora....

E-tec je definitivno najbolji dvotaktni motor i tu nema za sada konkurenciju...

Po mom mišljenju je i Honda ispred svih četvorotaktnih motora... e sad tu bi možda moglo da se polemiše...Honda ili Yamaha...
Dunav je moje more.....

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2739
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #13 poslato: 19, 01, 2011, 11:23:44 pre podne »
Nažalost, taj servis u Zemunu, NC Stefanović baš i nije za preporuku, barem je moje iskustvo takvo.
Radulović je naučio da dere za BMW, pa radi tako i sa Evinrudeovim vlasnicima. :(
Pravo pitanje je kod koga onda odneti nov E Tec na redovan servis?
Mislim da ne treba upoređivati 2t i 4t motore,pošto se radi o potpuno dva različita tipa motora....

E-tec je definitivno najbolji dvotaktni motor i tu nema za sada konkurenciju...

Po mom mišljenju je i Honda ispred svih četvorotaktnih motora... e sad tu bi možda moglo da se polemiše...Honda ili Yamaha...
Bez neke polemike,za obe vrste motora postoji za i protiv,znaci dve strane medalje.
Kupac bira motor(vrstu i marku)prema svojim potrebama,zeljama,zahtevima,a pre svega mogucnostima...

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #14 poslato: 19, 01, 2011, 12:09:52 posle podne »
Znaci ipak je servis oko 11000 din kao sto sam i mislio (cuo) a to je povoljno
A sto se tice elisa...
Ovaj drug kad je ugradio motor odmah su ga testirali
Onda je na licu mesta zamenjena elisa
Razlika je bila 2-3 kmh
E sad,ne secam se dal je dokupio elisu ili su mu odmah zamenili...
Motor su mu montirali neki ljudi iz Zemuna
Koliko znam kod njih je i moguca zamena staro za novo