E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
captjerry:
--- Citat: Kapetan 12, 01, 2009, 21:45:18 posle podne ---
www.navodi.com :)
brate mili pa napisi nije frka :) oni su inace zabranili da se cak napise ime naseg sajta tamo ... ako pokusate da napisete moja ladja ili mojaladja automatski se na to mesto u porici pojaviti * (zvezdica...) ne kapiram njihovu toliku paranoju ...
cak brisu i teme gde smo pominjali sajt (obrisali su celo glasanje za besplatnu berzu .... samo zato sto je bio pomenut nas sajt... :( )
slobodno bre :) pa bas je Pera Garmin pre par dana ostavio njihov link na nekoj temi ja uzeo i linkovao slike odmah ispod :P .. legalno je legalno :) taman posla da obrisem link ... pa to nikome ne ide u korist ....
na ovom forumu i portalu mora da se nadje SVE inace necemo ispuniti svoj cilj :)
jedini sto ce se brisati to su svadje :) ili cu napraviti temu zvanu kanalizacija i takve poruke bacati tamo :)
kakve crne zabrane , pa nije bre ovo demokratija ;D
--- Kraj citata ---
HAHAHAHA...ZATO SAM I NAPISAO.... ;)
Outboard Master:
na onom forumu tamo nema nista interesantno vise osim nekih tenzija i navala na nove forumase, ja tamo necu da idem vise i nije mi interesantno da gledam kako se naglabaju oko jedne te iste teme stalno. i to ce i ovde za zavisi sve od admina i od njegove kontrole nad temama ako se zapocne neka svadja ili slicno da to spreci odmah i onda je mir. tamo nikoga neinteresuje nista i ako neko pocne da psuje i td. nema veze , pa evo im sad sta imaju od toga.
ali nisam verovao da ce da banuju rec mojaladja sa zvezdicama >:( >:(
Ali da se vratimo sad na Temu: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
Outboard Master:
--- Citat: Pera GARMIN 12, 01, 2009, 21:43:11 posle podne ---jerry,
ja sam konzerviram moju kosilicu (tako tepam :) motoru). I nema nikakve razlike u odnosu na ovaj video klip koji je postavio OM.
Ušpricam fogging oil u "filter" vazduha dok motor radi, prskam sprej dok se motor ne ugasi (par sekundi mu treba). To obično radim kad je Dunja zakačena za prikolicu, ali još uvek u vodi. Kad se motor ugasi, izvučem čamac, tako izbegavam korišćenje "slušalica" za ispiranje motora i rad na suvom, mada će mi trebati ako Dunja zaplovi po slanoj vodi ove godine....
Nakon toga odvrnem svećice, obično par dana kasnije jer ne stignem od obaveza u "biblioteci" :). Ušpricam fogging oil u cilindre, "zaverglam" par puta motor na kanapče, bez svećica, koliko da klipovi razmažu ulje po cilindru, pa potom ušpricam još malo fogginga u cilindre i zavrnem svećice. A na kraju ceo motor "userem" Corrosion Guardom, i "čizmu" i elisu... sve redom. Tako da je do sledećeg servisa baš lepo masan.
A dekonzervacija ide obrnutim "redom": spustim čamac, upalim motor (možda malo duže vergla dok ne izbaci ulje iz cilindara), pustim ga da radi na leru dok ne prestane da dimi i to je sve. Bar mislim...
--- Kraj citata ---
Pero meze jedna slika iz rupe gde se nalazi motor? interesujeme kako je zasticeno to da voda neulazi kroz rupu i potopi motor??
Pera GARMIN:
Pero meze jedna slika iz rupe gde se nalazi motor? interesujeme kako je zasticeno to da voda neulazi kroz rupu i potopi motor??
Mislim da voda ne može da uđe nikako... imaš dosta slika na www.vario19.net, pogledaj u priči o Tomi Tiljku kako u bunaru stoji Tomos 10. A evo i ovde par da ilustruju:
Outboard Master:
veoma interesantno napravljen sistem :)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju