E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
Pera GARMIN:
jerry,
ja sam konzerviram moju kosilicu (tako tepam :) motoru). I nema nikakve razlike u odnosu na ovaj video klip koji je postavio OM.
Ušpricam fogging oil u "filter" vazduha dok motor radi, prskam sprej dok se motor ne ugasi (par sekundi mu treba). To obično radim kad je Dunja zakačena za prikolicu, ali još uvek u vodi. Kad se motor ugasi, izvučem čamac, tako izbegavam korišćenje "slušalica" za ispiranje motora i rad na suvom, mada će mi trebati ako Dunja zaplovi po slanoj vodi ove godine....
Nakon toga odvrnem svećice, obično par dana kasnije jer ne stignem od obaveza u "biblioteci" :). Ušpricam fogging oil u cilindre, "zaverglam" par puta motor na kanapče, bez svećica, koliko da klipovi razmažu ulje po cilindru, pa potom ušpricam još malo fogginga u cilindre i zavrnem svećice. A na kraju ceo motor "userem" Corrosion Guardom, i "čizmu" i elisu... sve redom. Tako da je do sledećeg servisa baš lepo masan.
A dekonzervacija ide obrnutim "redom": spustim čamac, upalim motor (možda malo duže vergla dok ne izbaci ulje iz cilindara), pustim ga da radi na leru dok ne prestane da dimi i to je sve. Bar mislim...
Kapetan:
--- Citat: captjerry 12, 01, 2009, 21:31:29 posle podne ---OM,
konzervacija vanbrodskog cetvorotaktnog motora pretpostavljam ista...ovo za dvotaktne sam gledao (zamalo da napisem: necu da kazem gde da me admin ne bi obrisao - sta ti je fobija, strah u kostima)...uglavnom znam da se gorivo ispusta iz lonceta karburatora i sve ono sto si naveo....ali za 4 takt nemam pojma...
mada, ja se i vozim preko zime, nego pitam onako...
--- Kraj citata ---
www.navodi.com :)
brate mili pa napisi nije frka :) oni su inace zabranili da se cak napise ime naseg sajta tamo ... ako pokusate da napisete moja ladja ili mojaladja automatski se na to mesto u porici pojaviti * (zvezdica...) ne kapiram njihovu toliku paranoju ...
cak brisu i teme gde smo pominjali sajt (obrisali su celo glasanje za besplatnu berzu .... samo zato sto je bio pomenut nas sajt... :( )
slobodno bre :) pa bas je Pera Garmin pre par dana ostavio njihov link na nekoj temi ja uzeo i linkovao slike odmah ispod :P .. legalno je legalno :) taman posla da obrisem link ... pa to nikome ne ide u korist ....
na ovom forumu i portalu mora da se nadje SVE inace necemo ispuniti svoj cilj :)
jedini sto ce se brisati to su svadje :) ili cu napraviti temu zvanu kanalizacija i takve poruke bacati tamo :)
kakve crne zabrane , pa nije bre ovo demokratija ;D
Kapetan:
--- Citat: Bane 12, 01, 2009, 21:37:36 posle podne ---Capt,
slažem se sa tobom, najbolja konzervacija je....
voziti se preko cele godine! Ovo malo leda neće bitnije promeniti stvari, zar ne?
--- Kraj citata ---
ma stegao nece brod ni da se mrdne :(
Outboard Master:
--- Citat: Pera GARMIN 12, 01, 2009, 21:43:11 posle podne ---jerry,
ja sam konzerviram moju kosilicu (tako tepam :) motoru). I nema nikakve razlike u odnosu na ovaj video klip koji je postavio OM.
Ušpricam fogging oil u "filter" vazduha dok motor radi, prskam sprej dok se motor ne ugasi (par sekundi mu treba). To obično radim kad je Dunja zakačena za prikolicu, ali još uvek u vodi. Kad se motor ugasi, izvučem čamac, tako izbegavam korišćenje "slušalica" za ispiranje motora i rad na suvom, mada će mi trebati ako Dunja zaplovi po slanoj vodi ove godine....
Nakon toga odvrnem svećice, obično par dana kasnije jer ne stignem od obaveza u "biblioteci" :). Ušpricam fogging oil u cilindre, "zaverglam" par puta motor na kanapče, bez svećica, koliko da klipovi razmažu ulje po cilindru, pa potom ušpricam još malo fogginga u cilindre i zavrnem svećice. A na kraju ceo motor "userem" Corrosion Guardom, i "čizmu" i elisu... sve redom. Tako da je do sledećeg servisa baš lepo masan.
A dekonzervacija ide obrnutim "redom": spustim čamac, upalim motor (možda malo duže vergla dok ne izbaci ulje iz cilindara), pustim ga da radi na leru dok ne prestane da dimi i to je sve. Bar mislim...
--- Kraj citata ---
hvala pero sto si preveo video u text , odlicno i hvala :-*
Outboard Master:
--- Citat: qvin meri 12, 01, 2009, 21:42:21 posle podne ---svaka čast majstore, sada mije jasno zašto hoćeš da mi prodaš selvu kozna koliko puta sije sastavljo i rastavljo možda si i zaboravio poneki šraf ili je ostalo viška delova,
--- Kraj citata ---
ti bi se uplasio kad bi stavio moju selvu na tvog crvenog , iglisirao bi nakon 3 metra ;D ;D ;D ;D
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju