Oblače, ja zaista nisam stručan i svojim pitanjem sam više želeo da isprovociram one koji znaju više i imaju veće iskustvo od mene.
Zato se sada ne usudjujem da kažem šta bi bilo bolje.
Gledajući ove fotografije moje misli idu sledećim tokom:
- ovo je vrlo lepo projektovan brodić po svim pravilima hidrogradnje - na bazi nekog ozbiljno projekta
- kobilica i list kormila su dizajnirani za plovidbu pod jedrima
- kako brod od jedrilice postaje motornjak, neće biti izložen velikim silama pod dejstvom vetra (neće imati jarbol, katarku jedrilje)
- ako se odbaci kompletna kobilica sa balastom, još uvek će ostati prilično velika površina kobilice u delu od sredine trupa do krme i to je deo koji je uvek pod vodom, a to bi trebalo da obezbedi i stabilnost i upravljivost
- u zavisnosti od toga da li ćete ugraditi stabilan motor ili zakačiti vanbrodski situacija se dodatno menja; stabilni, postavljen negde u sredini, svojom težinom bi dodatno stabilizovao brod, a krmeni list, čak i skraćen do nivoa kobilice i dalje ima veliku površinu. Postavljanje vanbrodskog motora ostaviše više prostora u ladji ali neće doprinositi stabilnosti.
- imajući u vidu širinu preko svega (2,50 m) i visinu od dna do vrha kabine (1,40 m), ja bih zaključio da ćete vi posle svega imati jedan mnogo dobar brod koji neće moći da glisira ali će vožnja na njemu biti uživanje.
Ali kao što rekoh - ja o svemu ovome vrlo malo znam i zato pozivam iskusnije "vukove" da se oglase.