naravnod da i 2 taktni ima da se servisiraju kao i 4 taktni postupci su slicni i mora da se radi bar trebalo bi.
kod svakog motora je ovako: ulje dali menjac ili 4t motorno trbalo bih svake godine pred sezonu, svecice ajd da kazem svake 2-3 godine posto nisu ni skupe toliko,termostat kontrola (ako ga ima), dali kapak svecice baza lepu varnicu (neznam bolje da objasnim) impeler ja licno menjam svake godine pred sezonu netreba se saliti tako vaznim stvarima kao sto je to, i nikada neznas dali ce impeler da rikne posle mesec dana ili 8 godina niti kakav kvalitiet impelera si dobio u ruke i ugradio zato netreba stditi na pogresnim mestima kao na tim osnovnim stavrima. u servisiranje spada i stelovanje karburatora kao i paljenja po potrebi, menjanje ili ciscenje filtera za gorivo (mnogo vazno). vizualna kontrola celokupnog motora na ostecenja i pukotine, nezaboraviti i krajnju kontolu funkcije pre nego sto se vrati vlasniku ili sto ga nakacite na camac.
e sad kod ovih skroz novih ima i sa laptopom da se radi malo stelovanje ali to sad nije ovde interesantno.
:drinks: