E, ovako treba... > Honda
Honda BF75L (7.5hp)
Kapetan:
kao sto Darko kaze i ne beri brigu ... ja sa nikakvim znanjem iz mehanike i motora vec tri godine menjam ulje uspesno ...
Whitesnake:
Ako se ne varam ja sam ti vec poslao service repair za taj motor.Motor je vrlo jednostavan za popravke i odrzavanje i napravljen je da traje.Ja sam zimus kupio takav i mada je vlasnik rekao da je ulje u motoru novo ja sam primetio da ga ima previse i da je malo redje.. pa sam zakljucio da propusta membrana na pumpi.Prema tome....moja preporuka ti je da posto motor ne poznajes uradis mali servis ili pregled kako god vec...ja sam to uradio ovako:
1.Zamenio ulje u motoru ali tek posto sam zamenuo membranu pumpe goriva ....jer sam morao(ja sam kupio obicno auto ulje ELF 10-40 polusintetik)
2. svecice su bile nove pa sam ih samo ocistio i prekontrolisao zazor na istim
3. prekontrolisao sam stanje zubcastog kaisa tj da li je ostecen,ispucan,to se vidi..(ako je ispravan ne dirati ili citaj NE BACAJ pare)
4.prekontrolisao i prestelovao ventile....usisne 0.06- izduvne 0.10 mm
5.proverio stanje impelera i posto su sva krilca bila ok i nigde nema tragove pucanja itd ostavio ga da trci jos...pri skidanju obrati paznju da ti se osovina na kojoj je impeler ne izvuce zajedno sa pogonskom osovinom iz donjeg dela jer ces morati da rasturas petu da bi vratio konusni zubcanik u njoj na mesto (srafove kucista impelera namazao sa tovat mascu da ne rdjaju i pritezati ih vrlo osecajno jer je kuciste pete od neke legure aluminijuma pa da ne proklize)i kada vracas petu pored pogonske osovine obrati paznju i da pravilno spojis i cev za vodu
6. proverio ulje u peti (da nije usla voda jer onda mora da se zamene oba semeringa ...jedan ispod impelera a drugi kod elise jer ne znas koji je)
7.proverio stift na elisi podmazao osovinu sa tovat mascu zamenuo rascepku na zavrtnju elise(hoce da rdjaju i da puknu pa moze elisa da se izgubi)
8.ocistio karburator tj lonce je bilo zacudjujuce cisto nego glavna dizna je bila zapusena pa sam je samo produvao
9.stavio sam je u bure i upalio da vidim kako radi,kako baca vodu kroz kontrolnu rupu hladjenja i da li joj je termostat ispravan jer ako samo izbacuje paru ili je crkao termostat ili impeler(ne ubacuj u brzinu kao ja ha jer mi je izbacila pola vode iz bureta stri ili skini elisu pa probaj)
10.prestelovao karburator ako se to i moze nazvati stelovanjem(vrlo prosto... dva srafa ..jedan za ler i drugi za vazduh tj smesu)
sto se tice paljenja ako su platine treba ih pregledati i prestelovati ili zameniti ako su ostecene ,a ako je CDI kao kod mene... to ili radi ili ne i to nema sta da diras
i to je to...e sad ja sam mehanicar i mada nikada nisam imao Hondin motor nije mi problem uz "Service Workshop manual" da je odrzavam pa prema tome ako ti iole bilo kakvi motori i njihov princip rada nisu strani ili ako imas prijatelja koji se malo bolje razume u motore...za ovaj motor ne bi trebao da bacas pare po servisima
Pozdrav!
limunardo:
Da tako je, meni si poslo, u medjuvremenu sam bio kod jednog servisera koji je servisirao moju hondu dok je bila kod predhodnog vlasnika i on je konstatovao a kako mi je i prodavac jesenas rekao da je servis odradjen neposredno pre nego ce ga meni prdati (motor) tako da je serviser samo dijegnostikovao da je hondica odlicna i da je teram na vodu kgk
Hvala drugari na ogovorima a pogotovo Whitesnake-u na iscrpnom objasnjenu, to cu da primenim u praksi na jesen kada se zavrsi sezona 6589
Hvala vam svima ljudi idem sad da se spremama za isplovljavanje harm
shomysss:
Koje ulje da sipam u cizmu?Imam obicno SAE 90 ali vidim u upustvu da preporucuju SAE 90 za vanbrodske motore koja je razlika?
marke:
Razlika je u ceni. lol
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju