E, ovako treba... > Domaća proizvodnja

Domaca proizvodnja Plavi Horizont

<< < (4/6) > >>

Admiral:
To je to dovarivanje. Ali iverko je rekao da mu ke krma vec dovoljno teska i da mu podize pramac.
Plus ovo dovareno, malo bi narusilo balans.
Ali bi zato camac lepo i dosta brze isao na gasu.
Priblizavanje noge motora zrcalu spusta se pramac ali sve sile na camcu se prelamaju, pa motor trosi snagu na izdizanje krme. Znaci manje snage za brzinu.
Trebalo bi i sve vece tezine prebaciti na sredinu camca. Ono nadrgadje od metala bi trebalo odrezati i zameniti laksim.
Inace sve ove metalne, a visoke konstrukciju su nestabilne. I cemu sluzi lim od 3mm iznad glave. Nece kamanje padati.
Pitanje je iverkovih finansija. A i zivci imaju cenu. Zar ne.

giganova:
Opet gresis sa limom rukama farbom nesme preci 400e,preko je otimanje.Mozda se neko i neslozi samnom ali cene u provincijama su drasticno nize.
Neka honde mnogo veliki posao ti je stabilni motor.

Admiral:
Da, provansa je cudo.
Cuvaj ti u hondicu. Odlican je to motor, mozda malo slab za tvoju tezinu broda.
Po slikama sam video da ti ne bi ni imao mesta za stabilan motor.
Nemoj da ti smeta ako ti se pramac malo dize iz vode. Neces izglisirati, to je sigurno. Bolje lepo poravnaj motor i vozi na 2/3 gasa pa ma koliko sporo isao.

SALE NB:

--- Citat: iverko  24, 03, 2009, 20:02:52 posle podne ---Sa spoljne strane, gore?

--- Kraj citata ---

Ako prihvat na motoru može da primi stavi ti kajle sa obe strane. Ovisi o debljini zrcala

Ovako nešto:

marke:

--- Citat: iverko  24, 03, 2009, 20:02:52 posle podne ---Sa spoljne strane, gore?

--- Kraj citata ---

Tako je sa spoljne strane gore i dobro zategni - obezbedi motor da ne ispadne i ako moze minimalno u rikverc do se testira.

Moj camac ima svans doduse ne toliki ali ima a ide ko mina sa Yamahom od 15 konja a ide i u rikverc ko lud oko 50% brzine - vrlo okretan. Ne podize pramac niti ima problema.
Inace sa ili bez svansa motor treba da bude oko 4-5% nagnut nadole kod deplasmanskog camca - pogledaj uputstva proizvodjaca motora o postavljanju.
Kapetan ima isti problem jak motor a okrenut nagore i kad da gas davi krmu - bez obzira na svans taj ugao je jako vazan za dobru brzinu i plovnost.
 

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju