E, ovako treba... > Plovila
Aluminijumski Camac
Barakuda021:
Učenje veslanju je potpuno sporedan motiv za pravljenje malog laganog čamca za pecanje na relativno mirnim vodama. Više je pomenut onako. Mada i to veslanje neće biti za trkanje, već nameštanje za bolju poziciju za pecanje. Kako ide sa dve osobe? Naročito ako vesla dečak od skoro deset godina (kada smo kod drugara na Bigfutu, jedva da peca i samo traži razlog da vesla) a ima balast od oko 82-3 kg (mislim na sebe naravno). Ovo je više u šali rečeno, jer nemam nameru da ulazim u rasprave, naročito ne sa tvorcem čamca koji je jedan od glavnih razloga zašto baš želim aluminijumski čamac.
Kao i u pecanju, između tvrdoglavosti i upornosti je veoma mala razlika. Za sada sam uporan, a na kraju možda ispadnem i tvrdoglav. Videćemo.
O čamcima definitivno malo znam i to ne krijem. Zato sam se i obratio vama koji o tome znate neuporedivo više. Da znam to što većina od vas zna, jednostavno bih otvorio temu sa slikama čamca koji se već pravi, ali želim da naučim i smanjim broj grešaka. Bolje da grešim na ovom malom projektu nego na nekom većem jer se nadam da ću doći u priliku da kasnije pravim čamac za Dunav (a tu nema zezanja).
mossi:
A ne kaže se za džabe ne hebe lep nego uporan! stri
Puno srećei i puno lepih trenutaka na vodi!
114
P.S. Sve što sam rekao je u NAJ NAJ boljoj nameri.
Ovo je fotka koje je bila dugo vremena vrlo popularna na ovom forumu tamburanje ha
A na kojoj se vidi kako zaista iskusan nautičat koji nema iskustva sa malim alu čamcima
potapa dotični čamac posle samo 10 sekundi vožnje i 25 predjenih metara!
Isplivao samo rezervoar! 56568 I sale naravno! thumbup
Sam momenat potapanja je usledio posle 1 sekunde. kuku
sceka:
@ Barakuda021, gospodine ako vam je primarno za camac bezbednost, a kako sami kazete niste poznavalac camaca i plovidbe, najbolje ce vam biti da poslusate savete od ljudi koji su dobri poznavaoci ove oblasti i veoma iskusni nauticari (Mossi, Anastasia II, Broker975fx) i za pocetak uzmete jedan gumenjak (duzine 3 do 3,5m). Provedite jednu sezonu sa njim, vidite kako ce vam ici i sta vam treba i za sledecu sezonu uradite kako mislite da trebate. Zrtvovanje jedne sezone nije nista strasno a steceno iskustvo je nemerljivo. Nemojte praviti prve korake u nautici na tezi nego na laksi nacin.
Gumenjaci su stabilni, prakticno nepotopivi, dobri za ucene veslanja i prve korake u nautici, lako prenosivi, sada postoje pumpe i za 12 i 220V pa ga je izuzetno lako i brzo smontirati na pocetku dana i izduvati na kraju. Na njih se lako montira i tenda, koja vam je tokom letnjih dana a pogotovo sa malom decom neophodna (sunce na camcu je mnogo jace nego na kopnu), moze ga gurati i elektromotor a niko vas nece gledati za registraciju.
Gumeni camac cete lako prodati po maltene istoj ceni po kojoj ste ga kupili (normalno ako uzmete polovan) i necete biti na gubitku a bicete u ogromnom dobitku sa iskustvom.
U nautici treba biti uporan ali ne i tvrdoglav.
hi
Zoran T:
Ili gumenjak zbog mocunosti pente ili kanu posto se na gumenjaku bas necete naveslati...
STG:
Svako malo se pominje pocetak u nautici i nedostatak iskustva.
Cemu onda manji i ne toliko stabilni/sigurni camci?
Sigurno da postoji velika ralika u ceni, ali bi uvek izabrao sigurnu i skoro pa vecnu varijantu-alu camac od 5,5-6 metara sa svim tim pregradama,ukrucenjima i cudima koje ste pomenuli...
Takvim camcem cete veslati, ostace vam i kao odlican pomocni u trenutku kupovine kabinasa, a iznad svega toga imacete "bezbedan" camac.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju