E, ovako treba... > Plovila
Aluminijumski Camac
ANASTASIA II:
Njihov najmanji camac nosi bez problema dva odrasla ne pregojena coveka plus oprema za pecanje, transportuje se na krovu automobila i gura ga manji elektro motor, kazem gura a ne glisira.
Kud ces vise od toga.
mossi:
specifications
Beam: 1.39m Bottomsides: 1.60mm
Depth: 0.78m Height on Trailer: 1.50m
Length Maximum: 3.19m Length of Hull: 3.19m
Length on Trailer: 4.63m Main Motor Weight: 42kg Max. HP: 8hp Min. HP: 5hp
Number of People (Basic): 4 Number of People (Level): N/A
Topsides: 1.60mm Transom Material: 1.60mm Transom Shaft Length: S/S
Weight (boat only): 58kg
Taj čamac je stabilan samo kad se kreće, maksimalnom brzinom i to ravno!
Pa to sranje ima 3.2m i težak je 58kg.
3.2m !!!! V korito 58kg.
Što više ljudi u njemu čamac je stabilniji.
Zato sam bio i rekao da u mom čamcu su DVOJICA idealno zbog raspodele balansa!
Jesi li ikada probao da koristiš ( priznajem i na pola sata ) tako mali čamac ili si samo gledao slike?
Barakuda021:
Hvala na korisnim savetima i predlozima. Jedna od najvećih dilema mi je upravo da li ili ne V korito. Jasno mi je da je nestabiniji, ali da li je i plovnost srazmerno bolja. Pri tome ne mislim na motore, već upravo na lagano veslanje. Tu je i i 20-30% bolja plovnost značajna jer se koriste sopstveni mišići (što i nije loše jer mi svakako zbog obaveza nedostaje rekreacije jh). Plus, jedan od razloga zašto ovakav čamac je i edukacija ukućana. Ako nauče da se ponašaju na malom i relativno nestabilnom plovilu, sve kasnije će im biti lepše i lakše (ko je na Fići ili Jugu učio da vozi znaće da tera svaki automobil). Neka prvo nauče da manerišu veslom i ostalo. Jasno mi je da tabanaši vladaju našim vodama, ali pored nesporne stabilnosti takvih čamaca, tome doprinose i majstori kojima je to neuporedivo lakše za izradu. Kada sam kod istih, odmah da napomenem, da mi je blizak rođak vlasnik firme koja se bavi varenjem svih metala koji postoje na ovom svetu, tako da bi isti bio varen u periodima kada mu majstori (neki od njih su svojevremeno radili i u Brodogradilištu u Novom Sadu) nisu previše zauzeti i najverovatnije me neće mnogo koštati, štaviše. kgk). Tako da ni ukupna cena neće biti kao što bi inače bila. Jedno je sigurno, čamac će sigurno imati najmanje dve zavarene nepropusne komore (ako bude tabanaš) pa makar nemao gde stvari da stavim, jer bezbednost je apsolutni prioritet (iako nemam čamac stariji sin već više od godinu dana ima odgovarajući prsluk, a uskoro će dobiti i novi jer se bliži granici preporučene kilaže, i obavezno ga nosi na čamcu kod prijatelja). A ako bude V korito, možda i u podu bude komora, ako to ovako mali čamac dodatno ne čini nestabilnijim. Srednja konzola je verovatno previše, naročito ako nije neophotna zbog ukrućenja.
Ovaj Stacer seaspirit 319 je upravo model po kome zamišljam taj čamac. Naravno bez motora, sa zadnjom komorom pomerenom skroz nazad i prednjom palubom u kojoj je delom zavarena komora. Mislim da bi mogao biti i lakši.
Razmišljao sam i o kajacima, ali to je sebična i skupa varijanta jer na pecanje uglavnom vodim i sina koji bi u tom slučaju bio uskraćen što nije opcija.
Za aluminijum sam se odlučio (pored male težine) i zbog mogućnosti da plovilo prilagodim svojim potrebama. Mnogo je lakše napraviti jak i čvrst sistem kojim ću ga pretvarati u stabilniji trimaran nego kod plastičnih čamaca, a o dodacima u vidu nosača za štapove ili malu tendu neću ni dagovorim. Sve to bi se naknadno kačilo na čamac i ne bi povećavalo težinu u periodima manipulacije sa njim, tj tokom spuštanja, a naročito vađenja iz vode, kada je nesumnjivo mnogo teži.
ANASTASIA II:
Ma bre brate mili niti se bavim pecanjem niti imam aluminijumski mali camac.
Ovo je bilo kao ideja sta da se uradi.
Takav isti ali ISTI camac sam letos gledao u jednoj uvali. Stariji bracni par se vozikao bez problema i to minimalnom brzinom. Da li su pritom balansirali ja ne znam.
Plovim iskljucivo po slanoj vodi. I za da kazen pomocni camac imam mali gumenjak koji mi sluzi samo da donesem vino na jedrilicu ili da odnesem djubre na kopno.
Stabilnost mi kod camca ne igra ulogu.
mossi:
Barakudo, ako hoćeš da učite veslanje onda to uradite na DRVENOM čiklu od 4,5m 6589
Aluminijumski čamac je prelagan za jednu osobu i jedna osoba NE MOŽE veslati jednim veslom osim ako nije Matija Ljubek lično!
I to ako kleči u sredini sredine čamca.
Tako da ta fora o edukaciji apsolutno ne prolazi. Videćeš uostalom, izgledaš mi vrlo tvrdoglav. upavusi
Kupi gumenjak, jer koliko vidim o čamcima ne znaš baš puno. kuku
114 hi
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju