E, ovako treba... > Restauracije
Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
Impuls:
LSI, mislim da bi problem spojeva mogao da resis Wurth-ovim konstrukcionim lepkom "K+D Power".
Pored toga sto ima spoj velike cvrstoce i elasticnosti (te je pogodan za dinamicka opterecenja),
obezbedjuje i odlicno zaptivanje. Kod nanosenja je takve gustine da njime mozes obraditi i vec
postojece ivice spojeva. Jedino, ne sme se dovoditi u kontakt sa alkidnim smolama i bojama. Dakle,
zavisi od toga cime ces posle toga tretirati povrsine.
Pozdrav.
broker975fx:
A što bi uopšte peskirao aluminijumski čamac, da je čelični to bih razumeo ali ovako mislim da ti je to nepotreban trošak. Mislim verujem da bi to bilo najbolje ali budi realan, koliko sam razumeo to nije preterano star brodić. Što se tiče patosa ni tu nevidim razlog za upotrebu Al. Ako ga i staviš opet ćeš hteti da ga obložiš sa nečim pa će težina opet doći na isto kao i da koristiš šper. Ako ga ne obložiš onda ćeš se osećati kao u konzervi, drugo šper sam možeš da ukrajaš pa ti je i to ušteda. Imaš u Uradi sam vodootporne blažuljke po vrlo korektnoj ceni. Što se tiče nepotopivosti imaj u vidu da je to vrlo diskutabilna stvar i da bi to morao neko da ti tačno preračuna da li bi zatvaranjem tog otvora obezbedio ne potopivost lađe. Druga stvar ako i zatvoriš tu kobilicu gde će se onda slivati kaljuža? No druže LSI sve su to normalne i nenormalne stvari ja tebi sad ovo napisa a lično sam preko zime imao niz fiks ideja kako da prepravim lađu, šta da sečem, šta da gradim a sve da bi se izvukao dodatni metar tamo ovamo. Meni su savetovali da lađu sredim da bude bezbedna onako kako zaslužuje, da bude pomorski korektna a sve ostalo je manje bitno.
Labud 1258:
Auuuu kolika tema :download:
Svega toga nebi bilo da je Pera otišao pravo u policiju, ipak je jedan Labud :aikido:
Šalim se naravno, naš narod kaže " rodilo se, treba ga ljuljati " , biće odlično do kraja, samo napred :good:
:drinks:
LSI:
Labude,
Nasmejao sam se ovom komentaru.
Tačno - uvek je kriv Pera!
Svega toga ne bi bilo zaista da sam mogao da dobijem Labuda (iskreno i sada mi je žao, ali ja nisam mogao da predjem cifru od 2.000) jer mi je on u potpunosti odgovarao, a za motor bih se snašao, pa makar ga izvesno vreme gurao i sa "četvorkom".
Ovako ja i dalje pokušavam da sve ove radove uguram" u tih 2.000 s tim što sada već imam motor od 25KS.
A Labud i sada izgleda isto onako lepo i nadam se da ćete još dugo u njemu uživati dok ne pronadjete nešto što će Vam više odgovarati.
Brokeru,
Odluku o peskarenju doneo sam nakon razgovora sa Kempijem koji je bio da vidi čamac. Postoje oštećenja i mislim da je bolje da u ovoj fazi nešto uradim za lim i sačuvam čamac nego da ta oštećenja zapustim, pa da kasnije bude teže za sanaciju.
Ostaje samo da vidim šta sve da ispeskarim i čime, a to će zavisiti od para.
Ovo o podu - da li od aluminijuma ili od blažujke - jeste velika dilema.
Za pod su mi potrebne 3,5 table alu lima - to bi koštalo oko 240 evra.
Jedan prijatelj mi je rekao da blažujka - 1 tabla može da zadovolji potrebe i da košta nešto oko 30-40 evra (danas ću svratiti do Uradi sam da proverim cene i dimenzije).
A tačno je da ću i preko alu-poda i preko blažujke staviti prostirku.
Inače, planiram da bokove trupa i unutrašnjost kabine obložim nekom vrstom itisona (kao onaj što se korsiti u automobilima) da izbegnem udaranje o lim i koliko toliko ublažim vrelinu lima sa unutrašnje strane.
Dakle, ogromna je razlika u ceni, medjutim kada sam razgovarao sa ženom, jeste da je zakukala na cenu aluminijuma ali kaže da bi joj se to više svidjalo - pa sad "budi, popo, čovek", kaže naš narod.
Što se tiče nepotopivosti, tokom "konzilijarnog" pregleda Kapetan i Zorter su se saglasili da bih ubacivanjem stirodura dobio nepotopivost ladje (pur pena je moja ideja). Verujem da znaju o čemu su pričali i da mi ne bi to savetovali kada ne bi bili sigurni u to.
A za kaljužu, predvideo sam u žljebu kobilice da ostane slobodan kanal ispod aluminijumskog lima koji bih postavio na visinu od 5-7 cm iznad dna kaljužnog kanala. Verujem da bi to bilo dovoljno za sakupljane vode.
U krmenoj komori, ispod sedišta, u prostoru gde stoji rezervoar za gorivo ostao bi slobodan prostor za izbacivanje vode ispolcem ili odvijanjem čepa za izlivanje (nalazi se ispod vodene linije tako da bih to mogao da radim samo kad sam na suvom), a možda bih kasnije kupio i neku manju kaljužnu pumpu.
I ja sam mislio da ću preko zime sve smisliti, medjutim, tek sada kada sam ušao u posao, nakon razgovora sa brojnim "konsultantima" radjaju se nove ideje, pa je teško doneti odluku. Ja inače nisam mnogo brzoplet, mada sam u životu donosio pogrešne odluke, medjutim, kad nešto krenem da radim, pokušam uvek da čujem što više mišljenja, pre nego što donesem odluku.
Jedno je sigurno, svaka vaša ideja i preporuka meni su dragoceni i o svakom predlogu ću razmisliti, medjutim kada sam krenuo, sigurno ću nešto uraditi.
Rezultat ćemo videti - na kraju mora biti, baš kao što ste rekli: plovno, sigurno i bolje nego što je bilo.
Barba:
LSI, mislim nemo se ljutis, ali ja bih ti predlozio da ti ove sezone spustis camac u stanju kakvom je. Eventualno da postavis neku tendu. Pa kad se lepo navozas i osetis prostor i mogucnosti camca lepo doneses pravu ispecenu odluku. Vidi bre kako je lepo vreme,a ti ces da se zezas sa smirglanjem. Veruj mi da ti sredjen camac nece doneti vise uzitka, mozda samo nervoze u smislu mozda sam ovo trebao ovako ili onako. Ono sto bi mogao da uradis je da sredis enterijer u meri da moze da se normalno koristi i uzivaj.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju