Autor Tema: Malo poređenja  (Pročitano 14363 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Malo poređenja
« poslato: 03, 11, 2009, 23:21:17 posle podne »
Čisto malo statistike

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #1 poslato: 04, 11, 2009, 19:33:17 posle podne »
Evinrude je Evinrude  :good:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #2 poslato: 04, 11, 2009, 20:37:15 posle podne »
ja nesto ne razumem ova odrzavanj motora od 700 usd godisnje... sta to podrazumeva ?

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #3 poslato: 04, 11, 2009, 20:52:42 posle podne »
nemora ni da razumes
imas srece da imas hondu :) :lol: :lol:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #4 poslato: 04, 11, 2009, 21:18:52 posle podne »
Toliko košta redovno održavanje za srećne vlasnike E-teca, naravno na US tržištu, u ovlaštenom servisu, sa originalnim delovima, uljima itd.
Neznalice koje se zeznu, pa kupe Yamahu, Hondu ili neko drugo motorče, plaćaju 3 puta više!  :taunt:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #5 poslato: 04, 11, 2009, 21:23:43 posle podne »
pa gde bas za hiljaditi post da odvalis takvo ...... :)

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #6 poslato: 04, 11, 2009, 21:28:23 posle podne »
Tvoj post me je nadprosečno inspirisao! :taunt: :lol:

Ipak, malo je čudno da u tabelama uopšte nema Honde. Da li je moguće da Honda u USA igra sporednu ulogu?
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #7 poslato: 04, 11, 2009, 21:37:23 posle podne »
honda je motor koji koristi nato
ja kao njihov ljubitelj bojkotujem hondu

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #8 poslato: 04, 11, 2009, 21:52:30 posle podne »
Ja volim Hondu, pogotovo na drumu. Bez obzira koliko ima točkova.
Stara "Boldorka" je bila prva ozbiljna zverka koju sam imao prilike provozati, a ložio sam se na onog CRX-a, to je bilo strašno!  :good: :diablo:

Na vodi mi ipak dođe kao drugi pik, barem dok je gliser u ptanju.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #9 poslato: 04, 11, 2009, 23:06:54 posle podne »
Neznam samo zasto se E-TEC ne koristi u automobilima,kada je toliko"dobar".To je u sustini jedan napredniji dvotaktni motor,koji kao i konkurencija ima kotrljajuce lezajeve,s' tim sto ne koristi mesavinu goriva vec mu kompijuter preko brizgaljki dozira izvesnu kolicinu ulja u lezaje,a zatim se to ulje kroz gasove izbacuje napolje.Kolicina tog ulja koje on potrosi je oko 1% u odnosu na kolicinu goriva,dakle kao Yamaha dvotaktna jer je najnovijoj generaciji Yamaha dovoljno 1% mesavine.Posto e-tec-u komp. kontrolise ubrizgavanje ulja,takodje prepoznaje i originalno ulje,pa ako mu sipate drugu vrstu ulja,motor nece da upali jer tada izduvni gasovi ne mogu biti u granicama ekoloske tolerancije.Mana mu je kao i svim dvotaktnim motorima u odnosu na cetvorotaktne,kraci vek eksploatacije,jer kod cetvorotaktnih motora klizni lezajevi na radilici se vrte na filmu od ulja koje pod pritiskom salje uljna pumpa,tj nema dodira metal na metal,osim pri hladnom startu,dok su kod dvotaktnih kao sto sam napomenuo kotrljajuci lezajevi,koji se kupaju u ulju pa zato ih nije preporucljivo voziti pod malim gasom,jer je tada slab dotok goriva,ujedno i ulja pa je lose i podmazivanje,to je kod Yamahe reseno serijom auto-lube,koji sam mesa gorivo sa uljemu odnosu na br.obrtaja,dok su kod E-tec-a brizgaljke.Prednost dvotaktnih motora u odnosu na cetvorotaktne je sto brze odrade ciklus usisavanje,sabijane,eksplozija,izduvavanje,pa brze postignu max.br.obrtaja,laksi su(sto nije slucaj sa E-tec-om).E-tec takodja ima komp.kontrolisano ubrizgavanje goriva pa mu je potrosnja u nivou sa cetvorotaktnim.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #10 poslato: 04, 11, 2009, 23:48:51 posle podne »
Potrošnja ulja u E-tec motorima je 0,8 %.  Naravno da je po defaultu postavljeno Evinrude ulje ( sigurno neće " Galax " ili " Yamalube " ) ali kad već to znaš, onda bi trebalo da znaš da se i to može softverski promeniti i motor preprodramirati da koristi drugo ulje. Motori koje ja koristim troše Evinrude XD 100, ali i da bi trošili Evinrude XD 50, mora se izvršiti softvreska promena ulja.

Što se tiče E-tec motora, koji trenutno kod nas rade a to su 36 motora po 175 hp, samo je jedan imao kvar, ali dokazana fabrička greška ( koja je ispravljena dobijanjem novog zamenskog motora od BRP-a ) , jedina mana im je gorivo. Ali naše LOŠE gorivo, puno vode i svakakog đubreta i u tom slučaju najčešće stradaju brizgaljke. Najbolja zaštita od toga je redovna promena filtera goriva koji se menja na 50 sati a košta 500 dinara.

A SALE za tvoje postove imaš pravo da probaš E-tec  2 x 175 (prvom prilikom kad se sretnemo ) .


Što se tiče cene servisa, naravno da su cene u USA, kada se kod nas ne proizvode a sve ima svoje a naravno da treba i kvalitetan servis.

Ovo su servisni delovi koji su vam potrebni da izvršite 300 satni ili 3 godišnji servis na vašem V6 E – tec motoru od 150 pa do 300 hp / konjskih snaga.

BRP delovi i oni obuhvataju :

•   6    -   Champion svećice
•   2    -   thermostats
•   2    -   O-Ring,
•   2    -   gaskets - dihtung
•   1    -   fuel filter
•   1    -   water pump kit
•   2    -   drain screw seal
•   1    -   HPF XR gearlube with pump
•   1    -   prop nut cotter pin
•   1    -   anode
•   1    -   anode

A Šta je sve potrebno odraditi na 4-stroke motoru za isti period i koliko puta  X  eura  = ?  

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #11 poslato: 04, 11, 2009, 23:53:35 posle podne »
evo još malo teme za razgovor i razmišljanje !!!


http://www.evinrude.com/en-US/Flash/index.html


Pogledajte " Why E-tec " , " Easy to own "

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #12 poslato: 04, 11, 2009, 23:59:36 posle podne »
Fuel economy

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #13 poslato: 05, 11, 2009, 00:08:07 pre podne »
Dimensions for 130 / 150 E-TEC


Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #14 poslato: 05, 11, 2009, 00:08:47 pre podne »
Neznam samo zasto se E-TEC ne koristi u automobilima,kada je toliko"dobar"

Ako ćemo pravo, mnogi renomirani proizvođači trenutno vrše testiranja prototipova sa modernim dvotaktim motorima u automobilima.
U tome prednjače, gle čuda, upravo Japanci, lideri 4t tehnologije!
Sistemi koje koriste su manje-više isti kao sistem E-teca, koji je nastao 2003-e godine.
Svi pričaju istu priču. Smanjeni troškovi proizvodnje, manje habanje ( pročitaj svoj post?!), manje održavanje i lakše ispunjavanje sve strožijih ekoloških normi - pritom zadržavajući sve pozitivne osobine:snagu, potrošnju, kulturu rada.
Dvotaktaši su prešli dug put od dimljivih vibrirajućih goropadi do E-teca. Glupo je ignorisati jasne prednosti ove tehnologije. Jednako glupo kao što su to radili Ameri sa četverotaktnim motorima, pre jedno 30-40 godina. Zato su svi njihovi proizvođači otišli u stečaj ili bili na rubu istog.

A SALE za tvoje postove imaš pravo da probaš E-tec  2 x 175 (prvom prilikom kad se sretnemo ) .  

Skipperu, hvala! Jedva čekam!!!  :yahoo:  :dance1: :yahoo:  :dance1: :yahoo: :taunt:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"