Neznam samo zasto se E-TEC ne koristi u automobilima,kada je toliko"dobar".To je u sustini jedan napredniji dvotaktni motor,koji kao i konkurencija ima kotrljajuce lezajeve,s' tim sto ne koristi mesavinu goriva vec mu kompijuter preko brizgaljki dozira izvesnu kolicinu ulja u lezaje,a zatim se to ulje kroz gasove izbacuje napolje.Kolicina tog ulja koje on potrosi je oko 1% u odnosu na kolicinu goriva,dakle kao Yamaha dvotaktna jer je najnovijoj generaciji Yamaha dovoljno 1% mesavine.Posto e-tec-u komp. kontrolise ubrizgavanje ulja,takodje prepoznaje i originalno ulje,pa ako mu sipate drugu vrstu ulja,motor nece da upali jer tada izduvni gasovi ne mogu biti u granicama ekoloske tolerancije.Mana mu je kao i svim dvotaktnim motorima u odnosu na cetvorotaktne,kraci vek eksploatacije,jer kod cetvorotaktnih motora klizni lezajevi na radilici se vrte na filmu od ulja koje pod pritiskom salje uljna pumpa,tj nema dodira metal na metal,osim pri hladnom startu,dok su kod dvotaktnih kao sto sam napomenuo kotrljajuci lezajevi,koji se kupaju u ulju pa zato ih nije preporucljivo voziti pod malim gasom,jer je tada slab dotok goriva,ujedno i ulja pa je lose i podmazivanje,to je kod Yamahe reseno serijom auto-lube,koji sam mesa gorivo sa uljemu odnosu na br.obrtaja,dok su kod E-tec-a brizgaljke.Prednost dvotaktnih motora u odnosu na cetvorotaktne je sto brze odrade ciklus usisavanje,sabijane,eksplozija,izduvavanje,pa brze postignu max.br.obrtaja,laksi su(sto nije slucaj sa E-tec-om).E-tec takodja ima komp.kontrolisano ubrizgavanje goriva pa mu je potrosnja u nivou sa cetvorotaktnim.