Autor Tema: Malo poređenja  (Pročitano 14364 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #15 poslato: 05, 11, 2009, 00:16:41 pre podne »
Šta je ovde lepše


Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #16 poslato: 05, 11, 2009, 00:26:52 pre podne »
Mislim da i Honde imaju isto 3 zvezdice, barem neki modeli...
Ali 3 godine ( 300 sati) bez održavanja, to je stvarno neverovatno! :good:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #17 poslato: 05, 11, 2009, 00:32:12 pre podne »
@ Sale, biće prilike da se uveriš šta je surova snaga i pravi osećaj snage !

http://www.outboardmotoroilblog.com/evinrude-oil/613-evinrude%E2%80%99s-environmental-awareness/

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #18 poslato: 05, 11, 2009, 10:49:00 pre podne »
Mislim da i Honde imaju isto 3 zvezdice, barem neki modeli...


Tacno  :good:



Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #19 poslato: 05, 11, 2009, 16:46:40 posle podne »
Dule, da sam sa Johsonom prešao ove godine oko 1500km( a nisam, već nešto preko 1000km), to bi izraženo kroz radne sate bilo jedva 50-60 sati!
A uveren sam da većina pređe manje, mnogo manje!
Uostalom, nisam siguran da je garancija vezana za radne sate, jedan od korisnika e-teca spominje 300 sati. Toliko je možda on vozio za 3 godine?!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #20 poslato: 05, 11, 2009, 21:23:25 posle podne »
Mislim da je E-tec kompromis izmedju dvotaktnih i cetvorotaktnih motora,Honda je pocela trku sa cetvorotaktnim motorima i istrajala,Evinrude je tek poceo,a vreme ce tek pokazati,licno ne verujem Americkom marketingu.Koliko znam "ARGO"je zastupnik Evinrude-a,sa podrskom se nije proslavio dok sam ja vozio Johnsona,ako je takva situacija i sada,nikom ne bih preporucio.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #21 poslato: 05, 11, 2009, 21:35:39 posle podne »
Radulović (BMW) je sada zastupnik za BRP grupu.
E-tec je samo maksimalno utegnut dvotaktaš, sa mnogo elektronike i direktnim ubrizgavanjem. Tu istu tehnologiju koriste i četverotaktni motori.
Razlika leži u tome da je kod dvotaktaša taj pomak na bolje stvarno ogroman. Četverotaktni su već odavno bili solidno ekonomični, pa neka značajna poboljšanja nisu ni bila moguća:

Dule, E-tec troši na leru i malom gasu mnogo manje od bilo kojeg sličnog četvorotaktaša.
Upravo to je najveće čudo ove tehnologije i to je uspelo samo Evinrude-u.
Naime, ovi moderni sistemi za kontrolu ubrizgavanja i te piezo brizgaljke vuku enormne količine struje. Na leru i malom gasu, motor pravi malo struje i sistem postaje nestabilan. E-tec je rešio taj problem, zato je tako ekonomičan i zato je jedini koji nudi ovu tehnologiju na motorima manjim od 40ks. Svi drugi nemaju dovoljno struje.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #22 poslato: 06, 11, 2009, 08:09:27 pre podne »
Dule, Ameri su pukli već odavno, ovo jeste comeback i to veliki. A Japanci sigurno neće baciti godine razvoja 4t motora kroz prozor.
Takav prelaz niti je lak, niti isplativ. Troškovi razvoja i proizvodnje takvih motora bi bili preveliki, a koji bi bili marketingški efekti takvog poteza?!
Kao kad bi rekli: Ljudi , Evinrude je najbolji na svetu, kupujte Evinrude!
I da krenu u razvoj, šta bi dobili, motor sličan E-tecu, teško da bi napravili bolji, s obzirom da godinama zapostavljaju razvoj 2t motora i više nemaju know how na nivou Evinrudea.

Uostalom , dobar primer je i VW, kad su se 1997. pojavili prvi JTD motori i pregazili TDI k'o plitak potok, VW-u je trebalo još 10 godina da se prebaci na Common Rail tehniku. Još 10 godina su uvaljivali TDI! Ni Ameri nisu bili zabrinuti tamo '60-ih da će Hondini četverotaktaši imati efekta na njihov plasman, a vidi danas!
Ti si na Petri imao 360ks i korito od Scaraba, :good: koje ima bolje hidrodinamičke osobine od Zodiaka i od skoro svakog drugog glisera.
Uostalom, to smo komentarisali, Petra je brza isto kao Espressov Campion sa 520ks, znači, to nije samo do motora. 

Evinrude je trenutno najbolji vanbrodski motor na svetu! Koliko god to bilo teško nekome priznati. Uopšte ne sumnjam da će konkurencija reagovati i uskoro izbaciti motore koji su još bolji. Ali do tada...E-tec rules!!! :good: :good: :good:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #23 poslato: 06, 11, 2009, 22:51:40 posle podne »
Skipper ima dva motora po 175 HP, znači ukupno 330 HP na čamcu teškom oko tone. Ja sam na Petri imao od 5 tona imao 360 HP. Nismo se trkali, ali ne verujem da bi daleko odmakao :) .

Dule, skipper samo vozi čamac od dve ipo tone bez goriva u rezervoarima od 500 litara sa motorima od 350 hp. Maksimalna brzina kojom sam ih ja vozio 84.3 km/h u odnosu na kopno po Garmin GPS. E sad tu ima još onih par " ali " . Koje se elise nalaze na motorima kao prvo. Kod nas su radi " štednje " stručnjaci stavili teretne elise .Mi trenutno koristimo 19" Cyclone elise .

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #24 poslato: 06, 11, 2009, 22:59:34 posle podne »
pa to leti  :)
deset puta je brze od cuna kad mu stavis cetvorku :good:

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #25 poslato: 06, 11, 2009, 23:05:43 posle podne »
e, sad. Ti ga pretera. Ovo je bilo za malo na 5000 o/min i oko 60 km, i moglo je da se komanda gasa još malo gurme napred do 6000 o/min.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #26 poslato: 06, 11, 2009, 23:07:54 posle podne »
e onda bi talasi potopili cun pa nista od poredjenja :)

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #27 poslato: 06, 11, 2009, 23:09:21 posle podne »
u pravu si zoki  :)

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #28 poslato: 06, 11, 2009, 23:39:36 posle podne »
volim i ja etec al trpim :)

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Malo poređenja
« Odgovor #29 poslato: 06, 11, 2009, 23:45:50 posle podne »
Evo jednog teksta :