Dule, Ameri su pukli već odavno, ovo jeste comeback i to veliki. A Japanci sigurno neće baciti godine razvoja 4t motora kroz prozor.
Takav prelaz niti je lak, niti isplativ. Troškovi razvoja i proizvodnje takvih motora bi bili preveliki, a koji bi bili marketingški efekti takvog poteza?!
Kao kad bi rekli: Ljudi , Evinrude je najbolji na svetu, kupujte Evinrude!
I da krenu u razvoj, šta bi dobili, motor sličan E-tecu, teško da bi napravili bolji, s obzirom da godinama zapostavljaju razvoj 2t motora i više nemaju know how na nivou Evinrudea.
Uostalom , dobar primer je i VW, kad su se 1997. pojavili prvi JTD motori i pregazili TDI k'o plitak potok, VW-u je trebalo još 10 godina da se prebaci na Common Rail tehniku. Još 10 godina su uvaljivali TDI! Ni Ameri nisu bili zabrinuti tamo '60-ih da će Hondini četverotaktaši imati efekta na njihov plasman, a vidi danas!
Ti si na Petri imao 360ks i korito od Scaraba, :good: koje ima bolje hidrodinamičke osobine od Zodiaka i od skoro svakog drugog glisera.
Uostalom, to smo komentarisali, Petra je brza isto kao Espressov Campion sa 520ks, znači, to nije samo do motora.
Evinrude je trenutno najbolji vanbrodski motor na svetu! Koliko god to bilo teško nekome priznati. Uopšte ne sumnjam da će konkurencija reagovati i uskoro izbaciti motore koji su još bolji. Ali do tada...E-tec rules!!! :good: :good: :good: