Malo sam razmisljao gde da metnem temu, ovde ili u nauticke reportaze, ali budući da ću osim slika postavljati i dosta pitanja iskusnijim kolegama i resavati neke svoje nedoumice, odlicih da je bolje da stavim temu ovde.
Ovih dana smo malo plovili, i imam tu par nekih zapazanja. Hunter kao camac je

, nemam nekih zamerki. Voznja na rucku mi ne predstavlja uzitak kao sto su neki rekli, ne osecam tu draz, osecam samo bol posle par sati na vodi

Druga stvar koja mi se nije svidela je poprilicno prskanje vode pri jacem vetru i talasima, ali boze moj

, a da, 20ks je malo

Do sada smo se susretali i sa recnom policijom, potisnicama, gliserima, skuterima, brodovima itd.
Cak sam dobio i besplatno kupanje kada je zena resila da ona malo vozi, pa se smotala sa nekom granom i za tren oka smo se stvorili na nekih 5-6m od glisera koji je lepo orao i pravio povelike talase. Dok se moja gospoja opasuljila, uspela je da okrene camac pod pravim uglom na talase dok sam ja bezbrizno leskario na palubi. E onda se pramac podize, to mi je bilo malo cudno, pa se naglo spusti, a onda je naisao drugi talas koji je preko pramca ubacio nekih 100 litara vode preko moje glave, tako da sam bio mokar od glave do pete

Naravno, zena kao zena, najvise se zabrinula za svoj telefon i koznu torbu

U svakom slucaju, svaka skola se placa. Juce smo se malo provozali po vetru, isli smo do Baricke ade od koje nema nista

i iskoristili smo priliku da vezbamo sidrenje. 2 puta smo se sidrili i to uspesno

Ono o cemu razmisljam u narednom periodu u vezi camca je definitivno da vidim kako se ubacuje ona treca sipka umesto zadnjih kanapa za tendu kako bi mi tenda stajala montirana non stop, malo me smara da je stalno vadim iz boksa i da je namestam.
Druga stvar koju cu defitinitivno uraditi je cirada sa drikerima preko celog camca jer je camac dosta prljav, tj prasnjav svaki put. Kako se budem setio nekih stvari, tako cu pisati, a ako nekoma ima savet, sugestiju, slobodno pucajte

A da, trenutno smo napravili malo preko 10 radnih sati, ali sezona je tek pocela






