E, ovako treba... > Restauracije

Popravka Super Shark poliester camca

<< < (8/10) > >>

LSI:
Još sam se nečeg setio, a u vezi farbanja.

Čamac ne treba farbati po vlažnom vremenu. Naročito treba paziti da noću čamac bude ispod neke folije ili ispod krova kako ne bi došlo do kondenzacije vlage po novo nanetom sloju.

Sloba_NS:
Hvala vam svima. Često slike govore više od hiljadu reči...

Darkobp reče da vidim dokle je vodena linija kad čamac stoji (prazan) i kad je opterećen... Da li ga farbam do linije kad je prazan-stoji u marini ili do linije pod opterećenjem, u vožnji?

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2

SALE NB:
Kad je prazan, naravno. U vožnji će se alge teško nahvatati.  6589

Sloba_NS:
Tako sam i ja mislio, al reko ajde, da ne pametujem baš odma obzirom da sam novajlija...  jh

LSI:

--- Citat: SALE NB  24, 03, 2014, 23:00:38 posle podne ---Kad je prazan, naravno. U vožnji će se alge teško nahvatati.  6589

--- Kraj citata ---

Sale, da li ste sigurni da je to dobro?

Činjenica jeste da se školjkice i alge razvijaju  na delu koji je uronjen u vodu ali one se na čamac lepe i tokom vožnje. A tada čamac nikad nije prazan i uvek je dublje uronjen.
Posmatrajući velike brodove, može se videti da je deo premazan antialginom najčešće iznad  nivoa vode i samo pri punom opterećenju vodena linija plovila se poklapa sa linijom vode.

Ja bih, ipak, premazao do nivoa punog opterećenja. U svakom slučaju tako ću uraditi na svom čamcu. Možda je to nešto malo veći utrošak boje ali mislim da neće da škodi.

Možda ima na forumu neko ko to bolje može da zna i objasni nam svima šta je bolje?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju