E, ovako treba... > Restauracije
Popravka Super Shark poliester camca
gorstak:
Igrom slucaja nabavio sam Super Shark 3,30 koji bi zeleo da sredim pa Vas molim za pomoc. http://www.premix.co.yu/camci/006supershark/006supershark.htm
Ovo je moj prvi camac i apsolutni sam pocetnik sto se tice plovila.
Zivim na Zlatiboru i imam nameru da ga koristim na okolnim jezerima (Kokin Brod, Radojina, Perucac, Sjenicko jezero,...) Za sve koji svrate sledi domaca rakija a bude i govedje prsute ;)
Camac je star po mojim procenama oko 20godina i na njemu nema koliko sam primetio velikih ostecenja (lomova tj probijanja) plovio je pre zadnjeg vadjenja iz vode.
Na njemu postoje ostecenja onog sloja koji je nanesen preko vlakana i laka ako ne gresim gita (na pojedinim delovima debljjine i par milimetara) i naravno boje. Nakon pranja pod pritiskom te pukotine su se lepo otvorile i isprana je prljavstina (nazire se smola i vlakna). Na slikama to ovako izgleda
ili isto to uvelicano
odnosno kao ovo
ili ovo
Kobilica (ako se to tako zove :) ) izgleda ovako (malo se nazire smola i vlakna)
Rub sa koga sam skinuo zastitinu gumu (nekako je najtrosniji na jednom mestu se malo uvio kad smo podigli na stranu zbog pranja) izgleda ovako
Postoji i par ostecenja dimenzija par kvadratnih santimetara kao sto je ovo (vivi se smola i vlakna)
Unutrasnjost po kojoj se gazi je takodje malo ispucala, zakacicu slike. (kad prevrnem camac :) )
Barba:
Dosta je ostecen i nije bas naivno. Mora da se radi, trajace i kostace, ali bar ne moras da skidas antialgin. Poliester ima vazdusni mehur ispod gelcoat-a (to je beli sloj preko vlakana) ispod svake zvezdaste prskotine (4. slika) i ispod svakog sirenja prskotine (3. slika). Tu moras da obrusis sav nezdrav poliester i da gitujes ili laminiras u zavisnosti od dubine.
Kako sam ja to radio, mozes da vidis ovde:
http://www.barba.in.rs/Restauracija/Restauracija.html
gorstak:
Barba ovaj link je sjajan :good: