Bez drukanja ce sigurno teze da upali, na mojoj yamahi(dvotaktna autolube) cak i kad nadrukam, ako je duze stajala, treba joj vise verglanja. Posle svaki put pali iz prve, ali za prvo paljenje, mislim da je prilicno znacajno nadrukati.
Druga stvar, za prvo paljenje je potreban i sauh, jesi siguran da to funkcionise?
Sto se stelovanja tice, nemam preciznu informaciju, a ako ti nesto znaci, prenecu ti svoje iskustvo sa Yamahom. Kod tebe vidim dva srafa, obicno je jedan za stelovanje ler gasa tako sto otvara/zatvara leptir karburatora minimalno. Drugi sraf je za smesu vazduha i goriva, na mojoj dvotaktnoj Yamahi, taj sraf za smesu se zavrne do kraja i onda odvrne tacno dva kruga. To mu je neko fabricko podesavanje, ali naravno u zavisnosti od potrosenosti motora i stanja karburatora, od ta dva kruga, stelujes po malo na neku stranu. Kad vidis da lepo prima gas, i da radi mirno na razlicitim obrtajima, onda sa drugi srafom stelujes ler gas da bude odgovarajuci(polozaj leptira).
Mozda jos jedna bitna stvar, na slici vidim pukotinu na telu karburatora kod gornjeg srafa. Treba proveriti da tu ne vuce fals vazduh.
Nisam majstor, ali sam uvek uspevao sam da resim stelovanje karburatora na svim 4-5 motora koje sam imao do sad
