E, ovako prijatelji moji. Prvo bih zaista od srca želeo da Vam se svima zahvalim što ste se uključili u diskusiju i što ste mi detaljno obrazložili neke stvari, generalno sam mlad ali to mi ne daje za pravo da budem debil i da ne znam osnovne stvari, pošto sam od malih nogu na vodi, ali šta ću kada sam suštinski okružen laicima, a ovde ipak vidim ima ozbiljnih ljudi sa impozantnim iskustvima. Sada da krenem redom kako bih uspeo da se nadovežem na sve konstatacije koje ste ovde izneli.
@SINISA30303Imam dve NKG svećice sa nekom oznakom "R" ( Biće na kraju mog upisa priložene sve fotografija počevši od motora, preko čamca pa do elise )
Ćale je motor pre 10+ kupio u Švajcarskoj polovnog ali jako jako jako očuvanog što se ispostavilo kao tačno jer do sada osim tih sitnih zajebancija nikada slovima nikada nisam imao problem da me je negde ostavila i sl za sve ovo vreme. Motor uvek držim uspravno na metalnim držačima van sezone u podrumu gde je temparatura uvek bar koji stepen u plusu, jedino gde stoji položen to je u autu dokom vožnje do jezera, tako da je to sasvim ispravno bar koliko znam. Ja sam napravio problem kada sam uzeo na svoju ruku i to sebi nikada neću oprostiti da štelujem šrafove i tu sam sada napravio mega problem i uopšte ne znam kako sada to da vratim u normalu, ali sam slikao sve detaljno kako bi vi videli trenutno stanje i eventualno odatle ako uspete da mi kažete šta činiti dalje.
@LSI Hvala Vama na toploj dobrodošlici.
Pokušaću nekako ovde uz vašu pomoć prvenstveno da rešim probleme koje imam jer to su više finese, kapitalnih problema nema motor kad krene on prede i radi perfektno, zato ću sada da sednem da zasučem rukave i da detaljno pročitam sve dole što ste mi ostavili u linku, pa ako ništa ne pomogne majstor mi ne gine, ali pošto me finansije koče moraću da dam ovako sve od sebe do kraja, nema predaje
@bakaraSada ću postaviti se fotografije što sam danas slikao na samom motoru i neke koje sam pronašao od čamca ali na kopu, potrudiću se da nađem još neku u računaru na vodi možda bude od veće pomoći. I, da motor je četvorotaktni, nisam znao da honda ne pravi dvotaktne motore, ali bar znam da razlikujem 2T i 4T naravno.
@veparVodu baca odlično i sa tim nemam problema, ne kažem da nema snage već da je nekako trom, trapav, nema startnost i eksploziju koju imaju motori drugih marke te pa čak i malo manje kubikaže, na to sam mislio, motor nije dotrajao nikako, jer iako je star jako dobro je očuvan što će se videti iz priloženih slika. I meni sve ukazuje da je do elise i sa nekolicinom ljudi sa kojima sam pričao a koji su ajde da kažem upućeni malo više svi su aludirali da treba da nađem neku drugu elisu jer ova moja koliko sam skapirao je brodska, uglavnom to je neka osnova priče.
Suštinski ono što ja želim je da izvučem iz ovog motora maksimum, jer on je u radu nečujan, krenem na troling sa njim za ceo dan 12+ bez gašenja potroši svega 1,5l benzina, ništa drugačija nije situacija kada se vozikam po jezeru ili kada idem u kanjon do 20og kilometra i nazad, i želim da izvučem njegov maksimum što se brzine tiče i tih sitnica oko paljenja, štelovanja itd jer ona znam da imam pravi motor koji ne bi ni u ludilu pomislio da prodam jer osim ovih "sitnica" on je zlata vredan, i naravno malo je poteži jer je glava gusana ali dobro mlad sam i valja se namučiti malo

Evo za kraj i fotografija svega što imam :

























Eto nadam se da ima i više nego dovoljno slika, čamac je stari i na izdisaju je gotovo, dugačak je nešto čini mi se malo ispod 4m, između 3,5 i 4.00 ima duplo dno, i težak je sigurno 200kg.
Izvinjavam se svima na opširnosti ali sam se potrudio da ukoliko već tražim pomoć da vama olakšam da sagledate moj problem i sve što imate da napišete, svaki savet mi je zlata vredan, veliki pozdrav i beskrajno hvala drugari !!!