E, ovako treba... > Plovila
Fletcher Arrow Beau 170 ( restauracija )
Nikola Calasan:
Tako fabricki stoji kocnica i nikad nisam razmisljao o tome sa koje strane treba da stoji. Meni bas tako i odgovara jer mi ide na desnu ruku kad se okrenem ga gliseru.
Zelkot se nanosio pistoljem, to su majstori radili
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Nikola Calasan:
Nije tajna. Posto se vidi u kakvom je stanju dno bilo, anti algin se spekao bukvalno, smirglanje nije bilo uopste lako, tako da je smirglanje i nanosenje novog zelkota bilo 200e koliko se secam. Saljem ti broj u poruci
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
LSI:
Искрено, мислио сам да је наношење желкота коштало више!
Ипак, више од цене, мене занима техника наношења желкота. Он се обично наноси као први слој на калуп - тако добија тај високи сјај, а онда га следећи слојеви смоле и мата затварају и не допуштају контакт с ваздухом док траје полимеризација. Али то је могуће кад се прави нови чамац.
Како се желкот наноси на готов чамац, а да то опет изгледа лепо, да буде површина глатка и сјајна?
Nikola Calasan:
Na red je doslo sredjivanje soferke. Montirao sam je da vidim jel sve u redu, pa sam je rastavio i ofarbao. Nadam se da ce sutra biti namontirana na gliser.
Kupio sam i motor za Gliser. U pitanju je Yamaha 115 v4 autolube iz 1998 godine. Motor je stigao iz Svajcarske, a slike ce dalje reci sve :)
Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
DuleN:
Pa mogli ste postaviti telefon i kordinate majstora i ovde javno na forumu, jer ima dosta clanova koijima majstori trebaju, a ovde reklama koristnih stvari nije zabranjena...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju