Гледајући те слике све више сам уверен да је проблем - "људски фактор".
Приликом ламинације, кад се нанесу слој смоле и слој мата, металним ваљцима се прелази преко читаве површине да би се потпуно избацио заробљени ваздух. То је релативно спор и досадан посао и ако, онај који га ради, није свестан зашто се то ради, може да се деси да испод слојева остане заробљен ваздух, а буде ту и заробљене влаге из ваздуха. У почетку се то не види али како се поступак полимеризације, очвршћавања смоле, не завршава у року од неколико минута, ови мехурови постану видљиви тек накнадно.
Мени се чини да се то може санирати тако што ће се пластика избрусити тако да нема мехурова. Треба нанети неколико нових слојева смоле и мата али пажљиво и полако, водећи рачуна о влажности ваздуха и температури. Могу то да буду добри чамци, а због нових слојева смоле и мата, корита ће бити само још јача и трајнија. Требало би да то произвођач уради о свом трошку.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk