Ја то гледам све из једног друго угла.

Потпуно је неважно да ли је мотор од 1,8 kW (2,45 KS), 2,2 kW (2,99 KS) или 2,4 кW (3,26 KS), зато што све три верзије улазе у исти порески "разред", онај до 7,35 kW (9.9 KS).
Држава је на тај начин одлучила да, без обзира на снагу, власници најслабијих мотора морају да плате исти порез - ја бих то назвао паушалом. Тако је држава

себи обезбедила један значајан приход, посебно имајући у виду колико је тих мотора у употреби. И нас остале, са снажнијим моторима, разврстали су у неколико категорија и то не случајно. У време усвајања те табеле, знала је држава колико и каквих мотора има, можда не у комад, али имали су прилично јасну слику и направили су таблицу која држави гарантује редован приход.
Поставља се питање мотива - зашто су до недавно писали једно, а сад, за исти мотор пишу друго?

Ако у произвођачкој спецификацији пише једно, како онда неко у капетанији може да напише друго?

По томе, и број мотора могу да упишу други, јер се њима тако хоће...