Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Registracija samogradnje

<< < (14/17) > >>

Zoran T:
"LOA"...ili ti duzina preko svega za plovilo se racuna od krajnje fiksne tacke na pramcu do krajnje fiksne tacke na krmi racunajuci i fiksne gumene stitnike itd...platforme,spiruni,merdevine,ograde,nosaci sidra itd koje se sklapaju ili uvlace racunaju se kad se sklope u najmanju meru...Zanikiki ako te ne pitaju nista nista i ne preduzimaj...

Terca:

--- Citat: Ljuba  20, 09, 2017, 00:36:12 pre podne ---Možda ja nisam pratio fabulu radnje ali nisi ni ti. Već sam naveo da su, tamo negde do Marta važila "stara" pravila, dosta nas ušlo je u neki oblik samogradnje a onda su se preko noći uslovi promenili. Mnogo poštenije bi bilo da je dat neki rok do kada važi "staro" pa da se prema tome i ravnamo a ne ovako iznenada. Za mene ni po jada, za tu kadicu ću se već nekako snaći (ionako mi služi kao pomoćni čamac) ali šta ćemo sa onima koji su ušli u ozbiljnije projekte, već uložili značajna sredstva?


--- Kraj citata ---

Ovo mi se jako dopalo: "neki oblik samogradnje"...  thumbup dodajem u rečnik... i mogao bih da se složim delimično pod uslovom da je "staro" bilo zasnovano na propisima a ne na izvrdavanju propisa (znaš ono: majstor ne da račun, ne plati porezu, dva svedoka slažu i tako to)...


--- Citat: Ljuba  20, 09, 2017, 00:36:12 pre podne ---A na kraju će biti kao i sa nelegalno izgrađenim objektima, kada vide da sve stoji, para od novih upisa/registracija nema e onda će dati rok za legalizaciju po principu kao i za objekte, daj 100e i gotov posao. Ne mogu se tek tako uterivati Evropska pravila u narodu koga nema pas za šta da ujede, odnosno mogu ali rezultat će biti jako mršav pa i kontraproduktivan. To je isto kao da dresiraš magare da ne jede, taman ga naučiš a ono crkne.

--- Kraj citata ---

Ovo je druga stvar koja mi se dopala: za svega par dana si od pobornika evropske prakse i regulative, beskompromisnog poštovaoca holandske drušvene prakse, prešao u tabor naroda koga nema pas za šta da ujede... a to već znači da diskusija nije bila zaludna.
A istina će biti negde na sredini između ta dva, proces je svakako bolan (traje već dosta vremena a i trajaće). Za utehu je da nisu pocrkala ni slovačka, mađarska, rumunska ili bugarska magarad koju pre trdeset godina nije imao pas za šta da ujede, a pomalo razočaravajuće je da za trideset godina i nisu baš dosegli holandsku društvenu praksu, možda se tek približili...

Terca:

--- Citat: Mornar u kanalu  20, 09, 2017, 07:50:30 pre podne ---Мене интересује шта се догађа ако промениш димензије пловила за које имаш пловидбену дозволу пошто видим да већина људи надограђује неке платформе .Знам да се шпирун и неке мање платформе не рачунају у димензије пловила али сам видео и неке спојлере како неки зову задњу платформу које су рађене у стаклопластици не баш малих димензија . Да ли и за то треба пројекат , очигледно је рецимо да више није рецимо 6,5 м него 7,5 дужине или ако промениш ширину трупа надоградњом .

--- Kraj citata ---

Zavisi tačno šta pitaš:
- ako je pitanje šta se događa u praksi, onda je odgovor "ništa", ako ti sam ne prijaviš i zatražiš "promenu tehničkoh podataka" (jer nećeš da se cimaš, da plaćaš taksu, da praviš dokumentaciju) Kapetanije su blage, popustljive i zato nesistematične u vršenju tehničkog nadzora (pregleda), i nikom ništa... verovatno do neke buduće forsirane primene makar sadašnjih propisa, kada ćemo svi pljuvati "lopovi", "tajkuni", "derikože" i tako to.

- ako je pitanje "šta ako baš želim da upišem promene, u praksi" onda prilikom registracije napomeneš da si uradio to i to i kapetani još uvek najčešće samo sprovedu promenu bez da te ubiju procedurom.

- ako je pitanje kako bi trebalo po sadašnjim propisima koji se uglavnom ne primenjuju, onda bi trebalo sprovoditi postupak kao kod samogradnje: prijaviš prepravke, doneses neke crteže, uardi se nadzor i overa, i izvrši se ta "promena tehničkih podataka" u upisniku.

- može biti i pitanje kako će to da izgleda na putu ka evropskoj uniji, al onda bih otvorio još dva nivoa dubiozne rasprave pa preskačem...

Zoran T:
Mornar...konkretno na mikrotoncu bilo kakve promene spoljnjih dimenzija plovila izlazis iz svih merila mikroklase...
   Mileta produzenjem pasare spojlerom izlazis iz registracije za plovila do 5m...mislim da bi ti zadnji spojler vise znacio nego sto ces platiti nesto vise za registraciju...
      Nosac za sidro sto je prelazio preko pramca 25cm na kumovom brodu prilikom registracije su upisali u plovidbenu u povecanu duzinu plovila...

Mornar u kanalu:
Znam da promena tih dimenzija znači izlazak iz klase mikrotonera ja sam već izašao iz te klase jer su mi i jarbol i površina jedara van te klase ali me ne zanima jer se ne takmičim . Elem spoljne dimenzije se i ne moraju preći ( mislim dužina i širina ) ali bi opet nadogradnjom moglo da se izmene dimenzije čamca , jedrilice , broda kako god , recimo širina trupa konkretno na mikrotoneru može da prati najširi deo na bokovima broda skroz do krme . Isto može da se uradi i do pramca što bi zahtevalo kompletnu zamenu oplate na trupu sem na bokovima  , znači dimenzije bi ostale a nadvodje bi bilo dosta šire . Neću sad zalaziti u detalje kostruisanja i izrade mene zanima šta bi tražili na registraciji  jer je u okvirima mera  koje su navedene u plovidbenoj dozvoli a opet bi se očigledno videlo da nije kao ostali mikrotoneri . Što se tiče bezbednosti  vi možete kupiti kantu koja ima plovidbenu dozvolu   njom potpuno legalno izaći na neko manje nevreme gde može da se raspadne i potone pa nikom ništa jer nisam siguran da bilo ko gleda u kavom stanju su plovila . Recimo i da hoće svi imaju unutra neke zidne i podne obloge pa ne može da se vidi i da li je negde nešto loše , ja moram najbolje da znam u kakvom stanju je moje plovilo i da ne dodjem u pogibeljnu situaciju sa mojim lošim konstrukcijama i inovacijama .

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju