E, ovako treba... > Yamaha
Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
zorter:
Jbte, sad videh da je 4t. Problem je u usisu. Pregledaj ventile, dihtung glave.... nemoj lutati oko karburatora. Pumpicom povecas pritisak u dovodu goriva i nasilno uteras gorivo u usisnu granu. Kad se ugreje zatvori zazor i pravi vaakun da bi usisao gorivo. Mozda je los dihtung usisne grane pa vuce fals vazduh. Probaj samo da dotegnes usisnu granu. Ako se pomeri sraf, bilo koji, za cetvrt kruga, moze da resi problem.
maverick:
Kupovao sam tu pumpu od kineza...nije yamaha ali je ista na parsunima...mozda ne traje cijeli zivot ali traje poprilicno poprilicno dugo. Mada mozda sam imao srece....ali ajd...
Zoran T:
Obicno pumpa tj membrana ako je porozna ne baca dovoljno goriva ali tek kad se ugreje...hladna jos i radi kolko-tolko ali za noc procuri gorivo iz creva u rezervoar a u loncetu karburatora ostane gorivo dovoljno da se motor javi...tebe zeza prvo paljenje posle pali i radi normalno...menjao si karburatore i sve je isto...nije znaci do njega...ako su ti dobre svecice(i dobro stegnute),dobra kompresija,nemas fals vazduh zahebava te automatski saug...on je zaduzen za prvo paljenje i jedini na motoru radi po principu toplo hladno...naplju je vreme ni toplo ni hladno pa ni on ne funkcionise idealno...ili zatvara skroz ili otvara skroz a treba joj malo ili nesto izmedju...probaj rukom saugh da otvoris-stelujes malo za prvo paljenje...
Kapetan:
gde se steluje saug ?
Kapetan:
@Zox... ma skidali smo i cistili, sve je to ok ... ali niej dalo rezultata..
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju