E, ovako treba... > Yamaha
Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
Ljuba:
Primera radi, razliku sam video kod šolje i ploče impelera kao i kod onog prostog priključka za gorivo.
Šolja (ajd da kažem od Kineza) uopšte nije ulivala poverenje, jeste prohrom ali ko zna kakva legura, ma golim okom se videlo da će posle godinu dana opet morati zamena. Original je bio ne samo deblji nego se videlo da je to neka druga legura.
Priključak goriva kupim u jednoj radnji ovde, jedva ulegne u ležište onaj zub, mora baš na silu. Uzmem u Platneru, sve normalno.
I sad budi pametan.
zorter:
Ne eksperimentiši previše i nepotrebno.
Tebi karburator ne zadržava gorivo nakon stajanja već ili vraća u rezrvoar ili negde iscuri (ispari). Preispitaj sva creva i sve sastave od rezvoara do karburatora. Možda i nivo goriva u karburatoru (iglica koja reguliše nivo goriva u karbu). Da je membrana ne bi povukao gorivo nakon pumpanja već bi se ugasio čim potroši gorivo koje si napumpao pumpicom.
Sve ostalo nema veze sa stajanjem motora t.j. vremenom pauze između paljenja.
Kapetan:
--- Citat: zorter 04, 05, 2017, 13:27:09 posle podne ---Ne eksperimentiši previše i nepotrebno.
Tebi karburator ne zadržava gorivo nakon stajanja već ili vraća u rezrvoar ili negde iscuri (ispari). Preispitaj sva creva i sve sastave od rezvoara do karburatora. Možda i nivo goriva u karburatoru (iglica koja reguliše nivo goriva u karbu). Da je membrana ne bi povukao gorivo nakon pumpanja već bi se ugasio čim potroši gorivo koje si napumpao pumpicom.
Sve ostalo nema veze sa stajanjem motora t.j. vremenom pauze između paljenja.
--- Kraj citata ---
Zorter. Menjan je i karburator... imam dve identicne yamahe... i identicno se ponasa kada zamenim karburator.. e sad sta je pojma nemam.. mozda neki spoj... al kad se motor zagreje sve radi kako treba...
Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
Ljuba:
--- Citat: Kapetan 03, 05, 2017, 15:05:28 posle podne ---recimo ugasim motor , kresnem ga pola sata kasnije sve radi kako treba .. ugasim motor, kresnem sutra , onda Jovo nanovo intravenozno dosipanje goriva....
--- Kraj citata ---
Ako se identično ponaša sa drugim karbom onda je logično da problem nije u njemu već pre ili posle njega 6589
Pošto je karb na usisnoj grani tu proveriti dihtovanje mada ako je skidan/montiran u tom procesu bi se videlo da li nešto ne valja.
Očigledno da gorivo ne stiže u karb kad je motor hladan a doprema ga pumpa goriva, kada se zagreje a pumpa pri tom napuni gorivom onda nema problem.
Ja bih išao na membranu pumpe kao i creva do pumpe.
P.S.
Probaj da zagreješ pumpu goriva pre prvog paljenja ujutru, recimo sipaj lonče kipuće vode preko nje.
Bakara:
Tako je to kad prodaš pravi motor(Evinrude) pa uzmeš nešto savremeno... :D :P
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju