Autor Tema: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR  (Pročitano 14828 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #15 poslato: 09, 09, 2009, 20:27:29 posle podne »
Gliser i potrosnja...
...
Na primer ja sa motorom od 360 HP kad idem sam i rasterecen trosim oko 0.9 l na sat. Kad je camac dodatno opterecen sa jos tonu opreme, vode, gorivom i posadom onda potrosnja poraste na 1.2 do 1.3 l na sat.
...


Dule jesi li mislio l na km?

Jos jedno pitanje: kog majstora koristis i jer mogu i ja da se prijavim, jer ekipi koja to meni radi nisam sklon da puno verujem!


Van mreže BOKAC

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 168
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #16 poslato: 09, 09, 2009, 22:08:40 posle podne »
Sceko,

popni se od tvoje marine uzvodno do marine NAUTEC. Trazis Caleta, covek je ovlasceni serviser od strane Mercruiser-a, ima lager rezervnih delova i stvarno ozbiljno radi posao.


Pozdrav

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #17 poslato: 10, 09, 2009, 12:24:23 posle podne »
Potrosnja je u ovom slucaju relativna stvar. Ali okreni obrni dodje ti na isto, samo je pitanje sta zelis. Nekome je lepsi ugodjaj da u komfornom camcu plovi 15 sati i relaksira se laganom plovidbom, dok neko drugi uziva na nekoj udaljenoj plazici do koje stigne za 2 sata i tamo se relaksira cekajuci ovog prvog. Znaci sve se svodi na osnovno pitanje pri kupovini camca. Kako zelimo da ga koristimo?
 
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #18 poslato: 10, 09, 2009, 13:48:42 posle podne »
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!

To i jeste najveća prednost cruisera poput Petre ili nekog Baylinera, Regala itd, u punom komforu ploviti lagano ili odvrnuti gas i stići brzo na destinaciju, opet u punom komforu i uz nesvakidašnje uživanje! Ti čamci mogu i jedno i drugo!

Jedina prepreka su finansije i poreska politika ove naše... hmm.. "države"

 
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #19 poslato: 10, 09, 2009, 23:32:34 posle podne »
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!

Znas da nisam to hteo da kazem. Poenta je da se za tri puta nizu cenu moze nabaviti deplasmanac koji iako je spor, moze svojim komforom omoguciti uzivanje i pri brzini od 10 kt. Naravno da je bolje imati Baylinera umesto limenog trotonca i da je bolje imati mercedesa nego stojadina. Pa ne kaze se za dzabe: "Bolje ceo zivot kao bogatas, nego jedan dan i bijedi".   
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #20 poslato: 11, 09, 2009, 07:52:24 pre podne »
Bogami, Barba, koliko sam ja gledao, za dobrog deplasmanca trebaju iste pare kao i za gliser!
Igranka počinje sa 7-8.000 evra, u obe kategorije. I to svejedno, 'oš novo, 'oš polovno!
Kod polovnih ćeš naći nešto staro, ali u "fulu", ili ćeš uzeti novog "golaća" pa polako!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže BOKAC

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 168
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #21 poslato: 11, 09, 2009, 11:18:24 pre podne »
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!

To i jeste najveća prednost cruisera poput Petre ili nekog Baylinera, Regala itd, u punom komforu ploviti lagano ili odvrnuti gas i stići brzo na destinaciju, opet u punom komforu i uz nesvakidašnje uživanje! Ti čamci mogu i jedno i drugo!

Jedina prepreka su finansije i poreska politika ove naše... hmm.. "države"

 

I ja sam postovalac vece brzine(valjda zbog manjka vremena) ali voziti Baylinera i sl. na malom gasu i ne predstavlja neko zadovoljstvo.Meni vise lici na fizicki rad posto moras non-stop
da motas vola. Naprosto ne drzi pravac poput deplasmanca.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #22 poslato: 11, 09, 2009, 16:35:35 posle podne »
To za držanje pravca si u pravu, ali imao sam priliku voziti Duletovu "Petru" na malom gasu, bukvalno se igraš malo na volanu, zavaljen u kožnu fotelju, vetrić u lice... nije bilo nimalo neugodno- naprotiv!!! :good:
Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #23 poslato: 11, 09, 2009, 21:11:46 posle podne »

Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.


Koliko je meni poznato svi moderni camci sa ugradjenim motorom imaju servo volane i mogucnost podesavanja nagiba volana pa zato i to malo igranje volanom nije neki napor.

Van mreže BOKAC

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 168
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #24 poslato: 11, 09, 2009, 21:42:45 posle podne »

Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.


Koliko je meni poznato svi moderni camci sa ugradjenim motorom imaju servo volane i mogucnost podesavanja nagiba volana pa zato i to malo igranje volanom nije neki napor.

Ne radi se o fizicki teskom poslu (mada sam to rekao),nego o tome da su ti camci neupravljiviji u odnosu na deplasmance pa vazdan moras da vrtis volan levo desno.

Neznam kako je na vecim cruiserima, ovo je licno iskustvo sa camcem 19 ft.


Pozdrav

Van mreže BOKAC

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 168
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #25 poslato: 12, 09, 2009, 22:35:12 posle podne »
Mislio sam svakako na ozbiljne,prave deplasmance, kao sto sam se i kod glisera ogranicio na Baylinera i sl. od 19-20ft.,
koji u 99 % slucajeva nemaju flapsove.



Pozdrav

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #26 poslato: 20, 09, 2009, 12:22:35 posle podne »
Ja sam razmisljao o uvozu ,prijatelj mi je ponudio Rinker Fiesta Vee 250 (1992) , sa motorom Mercruiser 260HP ....

Citajuci Duleta...
Gliser i potrosnja...
Bauk za prosecnog Srbina Smiley Cudoviste koje zdere gorivo i potapa jadne ljubitelje reke dok se sa komandnog mesta ceri neandertalac koji prosto uziva da gnjavi i kinji sve oko sebe.
A u stvarnosti je to sasvim drugacije.


I ja sam 100% mislio ovako... iskreno... Pa bih zamolio Duleta, da me posavetuje u vezi ovog malo ozbiljnijeg camca i njegove potrosnje...
Zemlja u kojoj se camac nalazi je UK . . . cena oko 13000e

Veliki pozdrav