E, ovako treba... > Plovila

Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR

<< < (3/6) > >>

sceka:
Ima na ovom forumu puno ljudi koji su puno iskusniji od mene, ali evo mojih iskustava:

Potrosnja: to je relativna stvar, ako mislis na vucu skijasa i voznju u glisiranju tu ti je bitna potrosnja na sat i ona ni kod jednog ugradnog motora nije manja od 20l (i znatno veca). Ako gledas potrosnju litara po predjenom kilometru e tu je stvar puno drugacija i ovi motori trose od 0,6 do 0,9 l/km, bez obzira na brzinu (potrosnja l/km je na 1500 obrtaja ista kao i na 3500) sto je isto kao i mnogi vanbrodski motori puno manjih snaga.

Kvarovi: za 3 godine nisam imao ni jedan kvar. Kao sto kazu redovno menjaj ulje i nemoj da vozis po rupama! Da bi motori dugo trajali treba im raditi redovan servis svakih 100 sati ili jednom godisnje i tada zameniti sve sto treba (ulje, svecice, impeler, anode,...), e tu nastaje problem sa majstorima kojih kod nas nema pouzdanih tj. onih kojima mozes mirne duse da prepustis da to urade  kako treba (pa cak i bez obzira na cenu). Ukoliko ih ima bio nih zahvalan da ih i meni preporuce. Ja svoj camac drzim u marini Goga i placam kompletnu uslugu koja ukljucuje i redovan servis ali svaki put moram da odem i da proverim da li su sve odradili (i svaki put nesto nisu!!!). Sto se cena tice one su kod nas za opremu velike a radni sat majstora je (bar one koje sam ja upoznao) skuplji od najskupljeg nemackog tj. ide i preko 40 EUR na sat sto je fascinantno ali nekad si prinudjen da i taj bezobrazluk platis!

Izbor kod nas: saren u najmanju ruku. Camci kod nas kupljeni imaju visu cenu a uvezeni su jeftiniji. Najbolji primer ti je kad vidis cenu napolju takvog polovnog camca i uporedis je sa nasom!

Vuk:
Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su  ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?

sceka:

--- Citat: Vuk  26, 08, 2009, 21:17:32 posle podne ---Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su  ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?

--- Kraj citata ---


Auh gde me nadje. O uglovima na V koritu pojma nemam a pogotovo o skijanju na mono skiji. Moje neko iskustvo o velicini talasa kada glisiras je u pravilnom trimu, tj. kakav trim namestis takve ces i talase da pravis. A trim pravis ili sa motorom ili sa trim tablama (ili kako se vec zovu). Na Glastronu 175 ih nisam imao ali na sadasnjem ih imam i redovno koristim i njih i trim motora. Ali ovaj moj odgovor shvati stvarno uslovno jer zaista o tome neznam nista!  :sorry:

Vuk:
haha ok :smile: koji sad gliser imas?

sceka:

--- Citat: Vuk  27, 08, 2009, 19:46:11 posle podne ---haha ok :smile: koji sad gliser imas?

--- Kraj citata ---

Nemam vise gliser sada imam Glastron GS 249, to je cruiser od 7,5m sa Mercruiser-om 5,0MPI, 260ks. Slike mog camca imas u temi Stigao sam ...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju