E, ovako treba... > Plovila

Srletov camac

<< < (7/10) > >>

srdjan72:
Sve jasno.Izvinjavam se unapred ali moram da pitam.Da li je ovo po nekim proracunima ili iskustvu.Moram da pitam jer je jedan moj komsija koji inace radi camce,brodove i sl ,a radio je dosta po njegovoj price u Zemunskoj marini,napravio sebi brod.E tu je nastala muka.Nestabilan do zla Boga pa je dodavao neke stabilizatore sa strane i napravio ruglo.Relativno malo dobio od zeljenog.Prodao,kupac isekao kabine,stabilizatore i preprevljaj.  no125
Ovo sto si mi preporucio je prihvatljiva,jeftina varijanta i brzo resiva.Verovatno cu odraditi.Ne znam samo zbog spustanja i vadjenja i z vode .Mi u Obrenovcu imamo veliki problem sa navozima.Osim jednog kod TENT-a nema ni jedan drugi a mnogima nije pogodan zbog udaljenih lokacija gde drze plovila.
I jos jedno pitanje.Da li su one problematicne kada po reci pluta granje

Zoran T:
Ljuljne kobilice su uobicajena stvar u brodogradnji...spadaju u grupu "privezaka brodskog korita" i nisu elemnt brodske konstrukcije kao centralna ili gredna kobilca...uobicajena namena je UBLAZAVANJE ampitude(usporavanje) bocnog ljuljanja( ne utice puno na stabilitet) lakse odrzavnje pravca(i po talasima) pogotovo kod korita sa plitkim gazom...da imas recimo svanc nazad od 1m(ili oblo korito) tako bi se lepo uklopila da bi gaz ostao maltene isti...tu na skici ide 15cm otprilike koliko ti ide i peta motora u vodu...zasto bi bile problematicne na granje...stavljas ih na dohvat ruke blizu boka da mozes da otkacis rukom ako nesto upecaju granu ili kesu i da mozes lako da ih ispravis ako iskrivis ali ce da stite propeler od panjeva i balvana

srdjan72:
Ok,to je to.  hi

maverick:
Zorane o kojih ti 15 cm pricas...ima li da je netko to vec koristio na nasim rijekama...prvi put vidim da nesto strsi 15 cm ispod čamca u obliku limene trake ako sam dobro shvatio  eek

Kapetan:
a sta fali klasicnoj kobilici ???

ovako su to holandjani resavali ... pisao sam o tom resenju negde ovde al sad ne mogu da nadjem


Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju