E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
LSI:
--- Citat: maverick 05, 02, 2016, 21:01:22 posle podne ---
--- Kraj citata ---
Posto servisiriam i jedne i druge...recimo da si ti ciljana skupina za parsuna...jeftin i pouzdan 4 t motor, porilicno ugladjeniji od bilo kojeg 2t polovnjaka a ne ides na vodu 300 dana kroz godinu i tebi u ovom omjeru kojem izlazis na vodu trajace poprilično dugo....
[/quote]
Hvala, Maceriče.
To mi je isto preporučio i Ratko iz Galija Nautike. Upravo iz tih razloga, a onda mi je kao alternativu preporučio jamahu autolub i bacio me u problem da sad ne znam šta da uzmem.
Ima on jednog parsuna iz Švajcarske, starog 3 godine, od 25 KS i ceni ga, ako se ne varam, 1.600 evra. To je dosta jeftinije od jamahe ili honde iste snage.
Kapetan:
LSI uzmi 4t i ne razmisljaj o drugim motorima... 4t motori su daleko pouzdaniji nego 2t, tisi su , i ekonomiciniji ....
ajveks:
--- Citat: Kapetan 06, 02, 2016, 09:21:54 pre podne ---LSI uzmi 4t i ne razmisljaj o drugim motorima... 4t motori su daleko pouzdaniji nego 2t, tisi su , i ekonomiciniji ....
--- Kraj citata ---
4t pouzdaniji od 2t... da su tisi i ekonomicniji to je sigurno,a pouzdanost i odrzavanje je nesto vec diskutabilno.Inace trajnost 2t motori su odavno dokazali,pogotovo Yamahine nepoderive masine.Stare i po 30god a i dalje stekcu.
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
zorter:
Nikad ne bih uzeo 4T motor. Prema njemu treba da budem "majka" da bi radio. Te vodi racuna kako ga postavljas dok ga prenosis, te pazi na karter, te pazi koliko ima ulja, pa pregledaj ventile, klipove..... ko zna sta jos da prezimi bez ostecenja, a prema 2T motoru mogu biti i "maceha", ima da pali ko "mina". Skines s camca pred zimu, ostavis u garazu i na prolece postavis na camac, zaalnasujes ili potegnes kanap i pali ko da si juce vozio.
Nije 4T motor za ljude koji ne mogu da urade generalnu na vodi (Laki, bez uvrede ali znam koliko znas oko motora). Poznavajuci te, mislim da je za tebe bolje 2T motor bio autolub ili ne. Inace, sto se buke tice, pa ko jos prica dok se vozi, narocito ako glisiras. Ja licno ne volim glisiranje jer to za mene nije uzivanje (naravno, ne mislim da ne uzivaju oni koji to vole). Nesto moras i da pretrpis, nije sve i ne moze biti idealno.
Koliko sam razumeo ti planiras da ti Kempi radi motor bez kabine, znaci nema duzeg boravka na vodi. Sta ce ti onda motor koji se ne cuje. Navezes se gde si hteo, usidris se i pricaj u tisini do mile volje. Uostalom, dok vozis ne mozes da pricas, moras da pratis desavanja na vodi a da li ce drustvo moci da prica.....ma to nek oni brinu.
maverick:
Kad uporedis na ovaj način 4t i 2t...onda je jednostavnije mu reci da ide i biciklom na posao jer auto trazi servis , trosi gorivo i treba se brinuti o njemu lol lol
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju