E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

prikolica i registracija

<< < (8/10) > >>

Alexa:
Mozda ce nekome biti od koristi

http://www.abs.gov.rs/vesti/vest/02102015/karakteristicni-odgovori-na-upite-gradjana-o-ispitivanju-vec-registrovanih-prikljucnih-vozila

Gervasius T.:
Ja sam se predao. Lakše mi da iznajmim par puta godišnje nego da skupim na gomilu skoro 1000 evra za novu ili da kupim polovnu pa da strepim od policije...

tangabravo:
E pa đeco moja evo da vam čiča Čarli malo olakša muke i spase šlajpike a sve ispod žita a legalno. Dakle jedina stvar koja dokazuje da je neka prikolica ona koja piše u papirima je PUS broj koji se ukucava čelkičnim slovima ( PUS) i brojevima veličine 8-12mm a to zavisi od proizvođača. Dakle kupite papire od neke slične prikolice , nađete kod nekog majstora ili na tehničkom pregledu a ako nepoznajete nikoga ima u radnji i slova i brojevi i nije i skupo i vlastoručno učukate broj i niko nema pojma da to nije prikolica koja piše u papirima . Već rađeno i funkcioniše . Dobro more

LSI:

--- Citat: tangabravo  06, 02, 2016, 00:04:55 pre podne ---E pa đeco moja evo da vam čiča Čarli malo olakša muke i spase šlajpike a sve ispod žita a legalno. Dakle jedina stvar koja dokazuje da je neka prikolica ona koja piše u papirima je PUS broj koji se ukucava čelkičnim slovima ( PUS) i brojevima veličine 8-12mm a to zavisi od proizvođača. Dakle kupite papire od neke slične prikolice , nađete kod nekog majstora ili na tehničkom pregledu a ako nepoznajete nikoga ima u radnji i slova i brojevi i nije i skupo i vlastoručno učukate broj i niko nema pojma da to nije prikolica koja piše u papirima . Već rađeno i funkcioniše . Dobro more

--- Kraj citata ---

То јесте нешто што може свако да уради али ја то не бих препоручио ником. Ево и зашто.

Кад неко изврши атестирање приколице и региструје исту, добија саобраћајну дозволу и уз њу регистрациону налепницу.  Налепница мора бити залепљена на видном месту на приколици. Подаци с налепнице морају одговарати подацима са саобраћајне.

Уколико вас заустави саобраћајна полиција, прво ће вам тражити саобраћајну дозволу и да види налепницу.
Ако их немате - следи казна (уколико се не договорите с полицајцем!).

Приликом контроле заустављене приколице, полицајац упореди податке с таблице, маркице и саобраћајне (кад је има, а у вашем случају нећете имати ни таблицу, ни саобраћајну, ни налепницу).
Након тога, полицајац проверава тај "ПУС" број који је укуцан на шасију приколице након завршеног поступка атестирања.

Подаци о саобраћајној дозволи су, у начелу, доступни полицајцу који вас је зауставио јер чак и ако нема директан приступ бази, може радио везом да затражи проверу података.

Уколико утврди да не постоји саобраћајна и да не постоји тај ПУС - ето вама проблема. И то већих него да сте изнајмили приколицу.

Јер сада више није реч о истеклој важности саобраћајне дозволе, или нерегистрованој приколици, што се третира као саобраћајни прекршај, већ је реч о кривотвореним подацима, а то је онда већ мало тежи случај и санкције могу бити и озбиљније. Јер сваки фалсификат се третира по посебном поступку. Не бих даље објашњавао; има их који то могу и боље од мене да ураде.

Да закључим, то што је ТангаБраво написао, могуће је, али није препоручљиво.

Нажалост, живимо у таквој земљи где нас администрација убија у појам и пљачка где и колико може. Ипак, уз много живаца и плаћених такси, могуће је то с приколицама спровести до краја.
Мени је било потребно неколико месеци да прибавим копију фабричког атеста из фабрике "Брако" из Македоније али сам га прибавио и очекујем да ће моја, некада уредно регистрована приколица, ових дана поново бити регистрована.
Исто тако, они који су сами правили приколице, па су их атестирали, могу да траже копију атеста у институцији која је извршила атестирање - постоји копија.

Ко није никад регистровао приколицу, дакле није ни прошао поступак атестирања, тај јесте у проблему и мора или да купи нову, атестирану, да би је регистровао или мора да изнајми нечију.

tangabravo:
LSI , slažem se u potpunosti , samo što je veomnamala verovatnoća da panduri vrše temeljnu proveru naročito ako je rutinska kointrola ( po tome bi uvek proveravali broj motora i šasije kda zaustave kola,) a nalepnica mora da se zalepi na vidnom mestu a to je registarska tablica - ja tu lepim od prvog dana- a što na tablicu , pa ako zalepim nadrugo mesto poješće je morska voda a odakle gegule znaju da li ja prikolicu potapam ili ne. Normalno je da prikolice budu približnog izglerda pošto su fotke od atesta na faksu a ne u supu. Takođe se može dogovoriti sa prijateljem koji ima sličnu da obojica koristite jednu tapblicu, normalno u razna vremena. Dobro more
PS. Da je ovo normalna država i mi bi se normalno ponašali , ovako prema svecu i tropar

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju