E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
prikolica i registracija
neptun:
Ovi su skroz odlepili. Ja sam jedva registrovao prikolicu. Nemacku, fabricku, uredno registrovanu svake godine. Niko ne zna sta mi treba. Na tehnickom traze papir od atesta, a u ljermontovoj da ja to nemam i ne treba mi. Potpuno ludilo. A ja kad sam kupovao namerno sam kupio fabricku stranu prikolicu da me ne bi zezali.
LSI:
Мени, у Бечеју, не прихватају атест Машинског института из Београда од пре две године, а већ месец дана чекам одговор из Македоније из фабрике Брако да ли ће ми послати потврду о хомологацији.
Луда кућа овај наш Србистан!
Alexa:
--- Citat: LSI 08, 11, 2015, 17:40:39 posle podne ---Мени, у Бечеју, не прихватају атест Машинског института из Београда од пре две године, а већ месец дана чекам одговор из Македоније из фабрике Брако да ли ће ми послати потврду о хомологацији.
Луда кућа овај наш Србистан!
--- Kraj citata ---
Mesec dana ? kuku Ja sam se na losem holandskom obratio proizvodjacu "Marlin" za izdavanje COC-a i bukvalno odmah dobio odgovor(pisao sam o tome). Razmenili smo nekoliko mailova u par dana i poslali su mi svu tehnicku dokumentaciju koju sam trazio. Lep je osecaj kada osetis da ti neko pomaze sa uvazavanjem i paznjom. To mora da se postuje clap. Ali, ta pravila ovde (na Balkanu) ocigledno ne vaze.
LSI:
--- Citat: Alexa 08, 11, 2015, 18:10:16 posle podne ---...
Ali, ta pravila ovde (na Balkanu) ocigledno ne vaze.
--- Kraj citata ---
Од пријатеља из Скопља чујем да је и код њих недавно уведена иста процедура и да је и код њих иста лудница.
Велик Брат читав Балкан третира на исти начин, уз изузетак Бугарске, која је из других разлога примљена у ЕУ, па су сад они као нешто боље прошли. Мада, мислим да ни њима не цветају руже.
Alexa:
Sve je to uskladjivanje sa standardima EU, to nije sporno. Medjutim, sporno je sto mi uvek moramo malo "da dosolimo" . Kod njih je isto obavezan COC prilikom prve registracije ali ono sto je ranije registrovano i dalje se normalno registruje bez nekih dodatnih atesta koji su ovde iskljucivo u funkciji otimanja para i punjenja necijih dzepova. Jedan primer, nevezan za ovu temu, prva pomoc, secate se price od pre par godina, sada zamena onih sa isteklim rokom upotrebe sha za iste takve sa svezim datumom uz doplatu. Sta se tu imalo pokvariti ? Zavoji, makaze, sta ? Ali lepa para za nekoga ko to radi (Galenika), malo im je bilo nekih 25 mil eura po ondasnoj racunici sto su prodali nego sada jos doplata.
A sto se tice auto prikolica, tu je stvarno trebalo uvesti malo reda, svasta se vuklo nasim putevima. I jos nesto, sve evropske zemlje dozvoljavaju koriscenje prikolica za stajling koje se mogu vuci do 30 km/h na kracim relacijama sa odgovarajucim oznakama i na odredjenim putevima. Bez registracije, naravno.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju