E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Duga ili kratka osovina
Kapetan:
--- Citat: da se čovek pita 13, 10, 2015, 10:35:58 pre podne ---Nešto razmišljam kad budem imao novac u džepu da ovde na forumu kažem šta mi treba, verujem da neko ko je dugo u nautici a bolje se od mene razume u pente bude imao motor baš za mene. Da ne kupujem po oglasima, jer kako se slabo razumem uvek postoji mogućnos da kupim neki krš. Nadam se da su ovde ozbiljni ljudi i da će stajati iza svojih reči i onog što prodaju. Ne znam da li je to uobičajeno da se preko foruma kupi penta.
--- Kraj citata ---
eeeee to zna da bude problem.. ja u nekoj kompenazicji prepustih motor od prodavca do kupca, je*iga prosao kroz moje ruke... prodavac se kleo da je sve ispravno.... kupac da ne radi, ja u sredini sa 5 minuta voznje dok je bio kod mene .. ispala drama .. da bi na kraju motor zavrsio kod nekog treceg lika koji ga je popravio za 10 evra...
problem je sto u srbiji NEMA majstora koji ce ti reci kakav je motor, neke osnovne stvari postoje, tipa, merneje kompresije i slicno .. sve ostalo je sreca ili nesreca...
ili recimo ja imam dva identicna motora Yamaha8 4T, razlika u serijskim brojevima oko 200, znaci da se znaju jos iz fabrike :D .. jedan kupih od svercera drugi od poznanika.. e ovaj od svercera radi super, a ovaj od poznanika kad god moze zapusi impeler.. zamenim na oba motora impelere , ocistim sve ... i opet ista stvar... sve je kako ti se zalomi ...
zankiki:
Mislim da takvog majstora nema nigde... Kako on može da zna kakav je motor?
To što si rekao, izmeri se kompresija... Za dvotaktne motora, ako upali iz 1-2 pokušaja, na probi izgura 5-10 minuta pod punim gasom bez da trza i guši se to mu je to. Nema tamo bog zna šta da se pokvari. Naravno posle kupovine servis, zamena impelera i na vodu.
Naravno, uvek može da se desi da posle nešto crkne i da te motor ostavi, ali to može i sa novim, ne znači da ti je neko zavalio neispravan.
Lično nikad ne bih kupio neodgovarajući motor pa prilagođavao zrcalo. Barem motora na oglasima ima koliko nećeš, naleteće nešto valjano, duga je zima.
dragand:
Što reče kapetan... zbog deset evra izgubih dobar motor... Meni se pokvari pre mesec dana Evinrude 15 ks, nema kompresiju. Saveti su bili ma prodaj to za 100 150 evra i skupi 400 - 500 evra pa kupi bolji. Ja dam u oglas, pa razmislim sha na njemu brdo stvari novo i zamenjeno. Da lupim još tolike pare za drugi.. a opet mačka u džaku... yg ne! Zapucam ja iz Grocke u Banovce pa kod majstor Mirka. Čovek zameni karike i sve što treba i još neke sitnice i ja dobijem super motor za 70 evra. Ajde ja sam još nešto izvoljevao pa me to izašlo još 20 evra. Uglavnom, mislim da je kupovina svakog motora neizvesnost i da u svaki mora da se uloži i čovek mora da bude na to spreman.
dragand:
A što se tiče duge i kratke noge, da li prilagoditi zrcalo? Da se ne ispusti dobar motor, mislim da treba prilagoditi zrcalo. Kod motora manje snage nemaš nikakvog rizika da to uradiš. Niti uticaja na brzinu, potrošnju itd. I ja sam kod mene prilagodio zrcalo i super sam zadovoljan. j1
MiletaStamat:
Koliko ja vidim iz svih komentara, uvek je sreća da li pogoditi baš motor koji je dobar i neće da se kvari. Možda mi je jedino rešenje da počnem štekovati novac i probati da skupim za neki novi, onda mi niko neće biti kriv ako se i on kvari, barem ću imati neku garanciju godinu, dve. U tom slučaju dilema je samo da li dvotaktni ili četvorotaktni. 6 ; 8 ; ili 1o Ks, i koje marke. Ko ima najpokriveniju mrežu servisa, rezervnih delova i sl. Do tada ću čitati forum i skupljati vaša iskustva. Nadam se da ću dosta toga korisnog naučiti i sutra primeniti na vodi.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju