E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Duga ili kratka osovina

<< < (4/6) > >>

LSI:
Да вам кажем, пријатељу "Да се човек пита", и кад купите нов мотор, питање је да ли имате среће у животу или немате.
Није се једном догодило да нова машина затаји. Тада боље прођете само ако постоји овлашћени сервис који ће у гарантном року отклонити квар. Али све оне непријатности које због тога имате, нико вам неће надокнадити.

Кад купујете полован мотор, то вам је "мачка у џаку".
Ако имате среће, уживаћете и често ћете се са радошћу сетити бившег власника.
Ако немате среће, псоваћете ту вашу срећу с којом сте се родили и баш тај мотор од баш тог бившег продавца купили. И при том, можда човек уопште није крив. Можда ничим није допринео да се проблем појави код вас. Једноставно, дође до замора материјала; другачији начин употребе често изазива проблеме.

А што се тиче дужине осовине и преправке крмене даске, ту ћете опет наићи на различите савете.
Мислим да вам је неко већ рекао да ако је мотор мањи и лакши, надоградња крмене даске да би се мотор поставио на одговарајућу висину и није неки велики проблем. Али ако је мотор већи и тежи, тада надоградњу треба урадити тако да то буде чврсто и поуздано, а не да вам мотор отпадне при већем оптерећењу.

Уколико би требало скраћивати крмену плочу, то је мањи проблем јер се не ремети много јачина конструкције, али кад се подиже висина, то је крпљење, а крпеж је увек крпеж. Зато, добро размислите.
Ако нађете добар мотор с дугом осовином, можда се и исплати надоградити крмену плочу ако имате ко ће то урадити ваљано.

zankiki:
Nemoj da se bojiš polovnih motora, ja sam ih imao više i svi su dobro radili. Na kraju, i da se zezneš, za starije motore, dvotaktne, do 10-ak KS, šta god da je možeš srediti za neke normalne pare, ako baš nisi baksuz.

I sama prepravka krmenog zrcala košta, a i izgleda ružno, pogotovo ako se sa kratke noge prilagođava na dugu...

Zoran T:
Od polovnih motora 6-8ks prednost 2t jednostavniji su manje se kvare nije skupo odrzavanje(mozes i sam) ali trose nesto vise od 4t.Nov motor 4t zbog manje potrosnje a i da bi bio blize EU da nam ne uteraju neki zakon...
         Koju marku motora???Prosetaj po marini pa vidi sta se koristi najvise i najcesce.Svaki koji se odrzava i pazi traje i sluzi i svako ko vodi racuna o svom motoru kune se u njega bez obzira dal je yamaha ili honda ili ...
         Mene licno interesuju "mesoviti brakovi" tj od koje godine je selva postala yamaha pa od kad je mariner prestao da bude yamaha i sta je sad i od kad je mercury postao tohatsu.E to mi je nepoznato a ima ih dosta po oglasima.
         

Zoran T:
http://www.rbbi.com/links/outboard.htm#ob
  Malo sam istrazivao.Mercury do 25ks 4t je tohatsu od 2006g.Selva 4t je yamaha.Mariner(male snage) 2t jeste yamaha do neke???godine a posle je mercury...Dalje je sve manje vise ko spanska serija izmesano tipa nisanovi blokovi yamahine glave...

Kapetan:
zaboravi na sve ...
Postoje sledeci motori:

1 Yamaha i Honda - Ako vozis familiju i bitno ti je da te motor nikad ne izda ...
2 Evinrude - Ako se vozis sam i volis malo vise snage i imas za gorivo , a neces da veslas do obale ...

za ove motore imas donekle 0k servisnu podrsku, za ostale se sam snalazis...

sve ostalo je smuti pa prospi ... 0k jeste Selva Yamaha ,i slicno, ali kad god se rade OEM varijante rade se od losijih legura ... imas temu gde lepoja serviser objasnjava ,mislim za tohatsu, da je kod njega "osovina" od tvrde plastike a kod mercurija od metala, ili tako nesto ...  pa sad vidi ...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju