E, ovako treba... > Honda
Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
Ljuba:
Skini ler diznu i dobro je produvaj, eventualno pročačkaj svaku rupicu sa licnom. Takođe proveri nivo goriva u lončetu kao i diznu u lončetu. Ali ako to nisi pre radio najbolje skini karb i odnesi ga na čišćenje i štelovanje.
Šomi Quicksilver 300:
--- Citat: Ljuba 08, 04, 2015, 22:33:42 posle podne ---Skini ler diznu i dobro je produvaj, eventualno pročačkaj svaku rupicu sa licnom. Takođe proveri nivo goriva u lončetu kao i diznu u lončetu. Ali ako to nisi pre radio najbolje skini karb i odnesi ga na čišćenje i štelovanje.
--- Kraj citata ---
To sam juče radio, rasturio karburator u najsitnije komade i očistio, imao je dosta naslaga, baš sam ga muški izribao...
Kako da proverim nivo goriva u lončetu, čak mislim i da ako mi se nivo ne svidi ne mogu da štelujem to, ima iglicu koja dira plovak ali na nju ne mogu da utičem, da više ili manje spušta/podiže plovak.
Po tvom mišljenju jel ima logike da postaviš filter goriva između karburatora i cilindra ? Po mom je to totalna nebuloza, još sutra ću juriti da kupim parče creva da izbacim taj filter pa da probam bez njega
petar_kozic:
Po slici ne bih rekao da je izmedju karburatora i cilindra vec izmedju pumpe za gorivo i karburatora. To imaju svkoro svi motori i ima itekako smisla. Samo mi ovaj deluje kao sto si rekao ne originalan jer originalni su mnogo manji. Bolje i bilo kakav nego nikakav.
Šomi Quicksilver 300:
--- Citat: petar_kozic 08, 04, 2015, 23:06:37 posle podne ---Po slici ne bih rekao da je izmedju karburatora i cilindra vec izmedju pumpe za gorivo i karburatora. To imaju svkoro svi motori i ima itekako smisla. Samo mi ovaj deluje kao sto si rekao ne originalan jer originalni su mnogo manji. Bolje i bilo kakav nego nikakav.
--- Kraj citata ---
U pravu si, mislio sam između pumpe i karburatora, pogrešno sam se izrazio...
Ali sada kad bolje razmislim ni ne smeta mu taj filter na tom mestu, motor ima napajanje gorivom, znači da je i taj filter ok...
Ne znam više šta da mislim, ceo dan samo čitam service manual, gledam snimke po netu, pitam ljude... Da sam ovako školu učio do sada bi bio dr.mr 6589
Ljuba:
Gledaj ovako, ja kad sam imao problem sa karbom (ista ta Honda, nije mogla da radi na malom gasu) sve sam gore opisano uradio i nije pomoglo. Onda sam otišao kod proverenog majstora, pustio me čovek da gledam jer me je živo interesovalo šta je u pitanju s obzirom da je to vrlo prost karb, nije neka nauka.
Uzeo je licnu iz žičane četke, stavio u baterijsku bušilicu i onda svaku rupicu (a to su kod njega zapravo dizne) provrteo bez obzira što je već bio opran i čist kao suza. Motor je normalno proradio. Dakle, dovoljna je jedna uporna mala mrvica skorele prljavštine da ti pravi malu decu a da je i ne vidiš.
Plovak, nivo se reguliše zakrivljenjem one pločice što naleže na diznu ali ja bih proverio upravo tu diznu, ona je dugačka i ima par rupica. Odvrni je s druge strane i licnom pročačkaj sve rupice, uzmi lupu ako treba pa je osmotri.
Druga glavna rupica (dizna) je na izlazu iz karba ka usisnoj grani, u nivou sa leptirom, sitna rupica, i nju pročačkaj i produvaj. Proveri normalno i leptir, da nije nekako zaglavio pa je stalno otvoren i onda ovaj vuče gorivo ko blesav.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju