E, ovako treba... > Honda

Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim

<< < (6/7) > >>

Šomi Quicksilver 300:
Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena  kuku

Šomi Quicksilver 300:

--- Citat: Bećar  12, 04, 2015, 17:13:20 posle podne ---
--- Citat: Šomi Quicksilver 300  12, 04, 2015, 12:48:11 posle podne ---Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena  kuku


--- Kraj citata ---

Sličan problem sam imao na Bing karburatoru.Čini mi se da je sličan princip.
Da bi "izbalansirao" klapnu gasa,potrebno je da malo popustiš šraf koji se nalazi na osovini klapne.Rukom,malo,nategneš polugu gasa na samom karburatoru i zatim tankim šrafcigerom čačkaš klapnu dok ne dođe na sredinu da dihtuje.Popuštaš i zatežeš polugu gasa da bi nacentrirao klapnu.Zatim zategni šraf.
Postupak ponavljati dok "ne sedne kao na nošu " .

'ajd zdravo

--- Kraj citata ---

Snasao bi se ja sa stelovanjem klapne da zatvara ali mene zanima da li treba da bude prava i kada pustim gas da kompletno zatvori ili da bude iskrivljena i da nediktuje(samo pola da zatvori)

bratsaja:
Ne da treba,MORA da bude prava. Da bi imao ler gas potrebno je da klapna kompletno zatvori usis,ne hermeticki jer ce se ugusiti motor,a onda stelujes ler gas na srafu.Sta se desilo sa klapnom i zasto je kriva mozemo samo da nagadjamo,potrebno je da je skines i da probas da je ispravis. Neces uspeti da je dovedes u ispravno stanje i racunaj da ces juriti drugu,ali ces opasno smanjiti broj obrtaja i uz jednu modifikaciju mozda ces cak moci i da se vozis.Da bi skinuo klapnu prvo vidi koji srafovi je drze,torex inbus...i obavezno koristi taj alat,sve drugo ce trajno ostetiti sraf i vise ga ne skinu niko.Prvo DOOOOBRO naprskaj wd40 ili sta vec imas tu pa odvrci srafove.Malo kucni alat da bolje sedne u glavu srafa,pazi da ne preteras.Kad skines klapnu ispravi je u sraftoku sto mozes preciznije,pazi da je ne pritiskas puno jer ces izgubiti krug i znaj da nema sanse da je vratis u fabricko stanje.Kad je ispravis spakuj sve to nazad i upali bez dotezanja srafa za ler,moraces da ga odvrnes da uopste ne dodiruje polugu gasa.Upali motor i obraduj se,radi sporije zar ne?Ali to josnije dobar ler gas jer klapna ne zatvara dovoljno pa motor uvlaci vise vazduha a samim tim i vise goriva.Sad pogledaj gde ti stoji filter za vazduh,da li u njemu imas sundjer.Ako nemas,stavi ga. Ako vec imas sundjer,dodaj jos,tako ces otezati uvlacenje vazduha i motor ce biti sporiji,ali znaj da ga tako mucis kada das gas i da to nije preporucljivo za voznju,a vremenom ces trajno ostetiti karburator jer trpi membrana. To ti je cisto da probas,a moraces da pojuris drugu klapnu.Ovde ima dosta tih rasturenih motora pa sigurno neko moze da ti posalje klapnu.Ne rece gde zivis?

Šomi Quicksilver 300:
Eee pa društvo, samo da vam javim da ste mi od sada najbolji drugari  114
Evo ovako,
prekrstim se ja malopre i siđem u podrum da skinem karburator.
Skinem ga, donesem u kuću i ajde polako.
Klapna, kao što rekoh /kriva/




Kao što reče bratsaja i ostali izgleda da klapna stvarno MORA da bude prava  thumbup
Rešim da skinem klapnu i tu polako počinju problemi
Popustim osovinu koja drži klapnu i pokušam polako da je poguram drvcetom na dole(ka klapni vazduha/greška)
ako je gurnete ka klapni vazduha počinje da glavi zato što je cilindar uži  taz
Ako krenem da je vučem na gore naiđem na krivinu klapne i tu postoje keks, neće, ne mogu da povučem i da je ispravim u isto vreme sB0






Možda ćete se smejati ali sam ovako profesionalno uspeo da je ispravim

Gurnuo sam najveći šrafciger i polako kažiprstom povukao polugicu ka sebi(kao na slici) i lagano sam osetio da se ispravlja,
iz par puta uspeo sam da je naštelujem odlično  k5 bolje nego fabrički  ha



Stanje klapne posle ove fizikalije






Šta sam primetio!!! ako pretegnete mali šraf što drži klapnu oprugica neće vraćati klapnu, ako je samo malo lakše zategnete, biće sve ok. Ja sam je lakše zategao i kanuo kapljicu ženinog laka za nokte da ga zapekne malo.

Posle toga sve lepo napakovao na motor, odprilike naštelovao ler gas i vazduh, i upalio ga na brzaka(bez vode, znam da ne sme ali jbg, nisam mogao još jednu noć da se jedem) no125 no125
Kada sam ga čuo da jedva radi da se ne ugasi, mnogo sam se obradovao kgk kgk
Ugasio sam ga i sutra ide u bure na štelovanje
U svakom slučaju ste mi mnogo pomogli
Osećao sam potrebu da vam opširno napišem šta se na kraju desilo...
Verovatno svi na ovom forumu imate više iskustva od mene, ali sam pisao ovo ako možda nekom nešto nekada zatreba sos6
Hvala još jedno, živi bili svi  kgk 114
Uskoro će biti slika sa norveških jezera i norveške prirode... Čim  zaplovim  25648 sail
"bratsaja" živim u Raufossu u Norveškoj već 6 meseci

bratsaja:
Ne znam na koji sraf mislis,ali pazi sa tim srafovima da ne odleti neki u motor jer ce mu tu biti kraj.Tu nema zezanja,ako  mislis na sraf sa krstastom glavom koji vezuje klapnu za osovinu,on mora da bude stegnut na smrt. Ne vidim na koji nacin on glavi.Umesto laka za nokte koji ne trpi temperaturu trebao bi da koristis lock tide,nije skup,a koristi se tako sto namazes navoj.Vibracije i temperatura su cudo,ako sraf nije stegnut usisace ga kad tad.Drago  mi je da smo resili problem.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju