Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA

Izvlacenje prikolice ispod ladje

<< < (8/9) > >>

LSI:
Буги, пријатељу, може ли нека сличица те дизалице?
Увек је лепо видети како се неко сетио нечег и снашао.

bugi:
Bice samo jos da naucim kako sa telefona da prebacim na komp ili da naucim koristiti telefon
Jedan clan foruma mi je mnogo pomogao. On je negde video pa ljubazno meni objasnio sta i kako.
A tockove sam stavio da se ne mucim po terenu kad istovaram camce. U radionici nisu potrebni cak sta vise to je slaba tacka sto zbog nosivosti sto zbog stabilnosti (i njih obavezno podklocam kad je veliki camac u pitanju da ne trpe i ne tonu u zemlju na terenu)  114 ziv bio Laki  114

Hromi Daba:
Evo ja da banem na forum. Registrovao sam se davno, ali m je ova tema aktuelna pa imam neka pitanja.

Planirao sam da napravim ovakvu konstrukciju kao sto pominjete. Znaci oblik decije ljuljaske i dva flasencuga na krajevima. Onda spustim prednji tocak prikolice, sošku pod krmu, dignem pramac flašencugom i izvezem prikolicu. E sad, ja sam planirao bez točkova nego da bude montažna. Dva A elementa i gredu koje posle rastavim, složim na prikolicu i vozim. Najviše me zabrinulo ovo oko raspadanja flasencuga posto sam ja planirao da uzmem dva ta kineska sto na njima pise 3t. Ako bih morao da uzmem markirane onda bi to izaslo jako puno para. Brod je 2,5t znači oko 600kg po flasencugu. Bojim se da se nešto ne zaglavi dok je brod u vazduhu ili se nedajbože otkači pa padne. Znači zanima me kako se manifestovalo to raspadanje flašencuga?
Do sada sam istovarivao s dve vinte (kolske dizalice) pa onda malo izvučemo prikolicu pa spustimo pomerimo vinte pa opet. Stalno se ljulja i ako jednu brze vrtis hoce da se prevrne, stalno si ispod podignutog broda... Jedan stres koji nikome nebi poželeo, pa sam mislio da je ovo sigurnija varijanta. Al ako su ti flasencugovi toliko losi onda ću morati nešto drugo da smislim ili da jurim neke polovne ali i to ko zna u kakvom je stanju.

Poslano sa mog Redmi Note 3 koristeći Tapatalk

bugi:
Pozdrav kolega
Flasencug je 2T i odradio je posao taj dan uspesno. Sledeci put sam dizao nesto lagano i jednostavno je ostao bez kocnice....znaci dize ali cim pustim lanac camac krene lagano dole. Spustim camac i vidim sve se klati,sve matice odvijene,rasrafio se i pomalo pokrivio. Dotegao sam sve ali nisam rizikovao i izbacen je iz upotrebe
Mislim da dva kom od 3T nece imati problema sa camcem koji si naveo ali ako bude problema kome da se zalis...kineska roba
Sto se tice konstrukcije sve moze kako si naveo samo pazi na visinu jer kad odbijes konstrukciju (gornju gredu) i flasencug dobices maksimalnu visinu dizanja a to mora biti dovoljno da odvoji camac od prikolice. Po meni gornja tacka dizalice ce ti biti preko 3m pa kad sve odbijes bice prostora za manevar
Kad dizes sa dva flasencuga povedi racuna gde ces ih vezivati jel gutrna ispod pramca hoce da isklizne...kad je jedan lako se veze napred za usku
Zadnji oslonac predimenzioniraj da ne brines i nemoj na kosom terenu raditi da ne kliza camac unazad kad se podigne napred
Kad se prikolica izvuce preko polovine ladje odmah postvi drugi oslonac za ne daj boze jer ako nesto popusti on je tu pa tek onda polako prikolica napolje a dvojica oslonac pomeraju napred


bugi:
Laki evo kako to izgleda
Ovaj brod ima oko 9m i bio je na jako mekom terenu,sljunak/voda
Sa plastikom je lakse ali hoce a krcka

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju