E, ovako treba... > Plovila
Transport camca
Alexa:
--- Citat: Ljuba 11, 12, 2014, 09:47:47 pre podne ---
--- Citat: Alexa 11, 12, 2014, 08:30:51 pre podne ---...Leto je ok ali meni kasno da cekam, izgubio bih celu godinu.
--- Kraj citata ---
To je relativno, i ja tražim brod već godinu dana ali to me nije sprečilo da uživam na vodi, imam običan čamac sa tendom i na vodi sam kad god vremenski uslovi dozvole, brod kad dođe doći će, neću da brzam pa da se ukanalim, posle je teško nazad.
Nego jesi li razmišljao o parcijalnom rešenju transporta? Mislim na to da ga dobaciš tim prevozom do najbliže tačke (u odnosu na NL) na Dunavu pa odatle vodom, tu onda imaš samo jednu reku i sve je nizvodno kgk
Ma razmatram sve opcije, drumski prevoznici su najbolje resenje ali niko nece da tovari vangabaritno. Kontaktirao sam onog sto je Zoletu vozio, cena je ok, ali do 2,5 m. Kad bih ja nasao ko hoce da ga doveze do Regensburga onda bi isao i dalje. Placati pratnju je besmisleno na tu cenu ladje. Kad neko kupi nesto od 50 i kusur hiljada onda mu prevoz dodje mala stavka u odnosu na ono sto je spreman da potrosi za brod.
Od Amsterdama do Regensburga je oko 750km i nema granica.
http://goo.gl/maps/p4bDC
--- Kraj citata ---
Terca:
Transport drumom je trošak (po meni besmislen), ako pretpostavimo da bi kupio brod da ploviš. Ako ga dovezeš ploveći, onda nemaš trošak jer si, bože moj, plovio, a zato bi i kupio brod.
Tako ne bi ni izgubio sezonu jer bi preplovio 2500- 3000 km vodenih puteva (zavisi kojuda bi došao), lično sumnjam da bi u budućnosti lako nadmašio takvu sezonu.
Zima nije pravo vreme, hladno je , dan kratko traje, postoje posebni režimi plovidbe... Od juna pa nadalje.
Taj brod sa 50KS može da dođe Rajnom, iako ima nekoliko težih deonica. Rajna ipak nije "pleasure boating" voda pa ti ni ja ne bih prepuručio da ploviš tuda, nego rekom Maas, ka Belgiji, u Francusku, pa od Strazbura nizvodno Rajnom do Majnca. Tako napraviš 500 km više i zadržiš se nedeljak dana (najviše u Francuskoj) i gde ćeš veće sreće. Prođeš 240 prevodnica, 4 razvođa, tunele, akvadukte, liftove...
NIje teorija, probao sam i zato preporučujem.
Misha D:
Oba imaju slican komfor, tj dodatnu kabinu u krmi sa lezajem, ali prvi deluje bolje i verovatno i mladje i manje ce ti uzeti vremena i para za dodatno sredjivanje, a ima i krmenu platformu koja je vrlo bitan deo opreme i koju nije bas jednostavno dodatno ugradjivati dok je brod u vodi.
Za tu plovidbu bi bilo dobro da tamo kupis i jos jedan polovan vanbrodski motor sa nosacem za montiranje na krmi.
Posluzice ti kao rezerva i pojacanje na uzvodnim delovima nemackih reka, a sutradan za pomocni camac (gumeni je najjeftinija varijanta).
Videces ubrzo u koriscenju po rekama da je taj pomocni camac isto bitan kao i glavni (boravak na sidru pa izlazak na obalu, taman si se negde uvezao u obali a treba da odes po goste na drugu stranu reke, kod grupne plovidbe-regate je praktican za prebacivanje sa usidrenih-uvezanih brodova radi druzenja, ti brodovi imaju kobilice i gaz min 60cm i prilaz nije uvek moguc svuda sa njima, pecanje...)
A i motor i kopca su velike nepoznanice u pocetku (treba tu usput i da promenis ulje i filter, a impeler i prenosni kajis obavezno u rezervu)
Ljuba:
--- Citat: Terca 11, 12, 2014, 10:43:34 pre podne ---...Prođeš 240 prevodnica, 4 razvođa, tunele, akvadukte, liftove...
--- Kraj citata ---
Kad se sad nisam šlogirao... stri
Međutim, ako bi se to radilo na leto, opušteno i s uživanjem onda bi to zaista bila avantura za pamćenje, imalo bi o čemu da se priča unucima.
broker975fx:
Ne bih da mračim i da ti remetim maštu i uživanje u traženje plovila ali jbg forum zato i služi 6589
Mislim da ti postavka nije realna, ne kažem da nije moguća ali isplativa vrlo teško. I sam znaš da će te prevoz ovako nečega sa pratnjom koštati jako puno (novca i živaca). Ovi što dovlače brodiće ne rade džabe sa plovilima koji su u gabaritu jer jedino tako imaju neku finasijsku računicu. Druga varijanta da ideš plovnim putevima je svakako odlična samo što tu ima gomila stvari o kojima treba razmisliti i uzeti u obzir. Kažeš da si neiskusan i da nisi plovio ni domaćim vodama a hoćeš na taj put, opet kažem sve može ali uzmi onda sve faktore u obzir. Terca dobro kaže, plovidbom anuliraš trošak prevoza jer sve jedno ploviš i tu je u pravu samo računaj da posadu oformiti nije lak posao, računaj da čak ako ih ne plaćaš moraš im obezbediti pokrivenost svih troškova. Drugo videćeš kako to u praksi izgleda, Kapetan deluje ko da će sada da krene a kad se dogovorite dva dana pre nego što krenete imaće hiljadu i jednu neodložnu obavezu i otakazaće ti a takvih će biti više (on je samo kao primer a to je standarno učestala pojava). Da ideš sam može i to ako imaš love i onog najskupljeg vremena ali ne zaboravi da bi bilo mudro znati sam obaviti dosta stvari i popraviti u hodu ono što može da iskrsne (a za to je potrebno iskustvo koje nemaš)
Da sada kupujem lađu otišao bih kod onog namćora Novusa i sa njim napravio dogovor oko Lakija, dobiješ gotov pouzadan i komforan brodić sa kojim lagano na isti taj put kreneš ali suprotnom pravcu i još ti ostane lova za čorbu i klopu
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju