E, ovako treba... > Plovila
Transport camca
Alexa:
--- Citat: Ljuba 12, 01, 2015, 00:03:15 pre podne ---
--- Citat: broker975fx 11, 01, 2015, 14:09:32 posle podne ---Živi bili pa videli,
maštanje je čudo, mada nije da nije korisno. Za oko najmanje 10k koliko će ovaj brod izaći čak i da dođe do nas može se štošta uraditi pa čak i pravi novi koji će pre zaploviti nego ovaj holandez.
--- Kraj citata ---
Nov a u tim gabaritima, tako opremljen za 10k...ovde?....skoro pa nemoguće. Pri tome ne uzimam u obzir ploveće šifonjere pravljene od strane nabeđenih majstora a po unakaženim projektima, ne bih takva plovila nazivao brodićima.
Naravno, imamo i mi ozbiljne brodograditelje koji rade po projektima ali takav brod nije ispod 20k a da bude u fulu. Mnogi su se zeznuli pa uzeli golo za 5-6-7k s nadom da će oni to dalje ali možda je uspelo 10% da istera do kraja, ostali eno ih po oglasima vrte se po 3-4 god. jer su vlasnici shvatili da je to rupa bez dna i za dalje nemaju snage.
Što se tiče holandeza to je neka druga dimenzija, vidi se da su izašli iz brodogradilišta. Nivo opremljenosti i sama ta koncepcija uređenja prostora teško da će se videti u domaćoj radinosti a tamo je pa skoro svaki takav.
Ono što je minus to je starost tih plovila, ipak je 30-40 god. baš mnogo. Ono jeste da su nesumnjivo pravljeni od brodskog lima što je ovde mislena imenica, da ne pominjemo period od neke 97-98 pa do dolaska US Steel-a kada se ovde trošio lim iz Rumunije više nego sumnjivog kvaliteta.
U pravu je Novus za to da je suludo plaćati trasport u visini cene plovila. Kompletni troškovi za taj gabarit a do naše plovidbene svakako će stići na blizu 4k bez obzira na cenu broda tamo pa ako je tako onda ima smisla gađati nešto od 6-8k, to bi već imalo smisla.
Opet ponavljam da se treba raspitati o troškovima transporta do Regensburga i spuštanja u vodu tamo, dalje Dunavom nizvodno ne bi trebao da bude problem a uživanje je zagarantovano a ako će to da snizi cenu za 30-40% onda je to pogodak.
--- Kraj citata ---
Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.
Arsa:
--- Citat: Alexa 12, 01, 2015, 10:16:25 pre podne ---
Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.
--- Kraj citata ---
Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.
Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi.
Verujem da si čitao teme o sličnim iskustvima. Pa možeš opet i to da razmotriš.
Ne znam da li dvoosovinska prikolica može da nosi brod od 6 tona.
Ako može, taj brod ladno može na autoput bez specijalnog vozila.
U tom slučaju, prikolica je bolje rešenje. 114
Alexa:
--- Citat: Arsa 12, 01, 2015, 10:37:18 pre podne ---
--- Citat: Alexa 12, 01, 2015, 10:16:25 pre podne ---
Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.
--- Kraj citata ---
Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.
Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi.
Verujem da si čitao teme o sličnim iskustvima. Pa možeš opet i to da razmotriš.
Ne znam da li dvoosovinska prikolica može da nosi brod od 6 tona.
Ako može, taj brod ladno može na autoput bez specijalnog vozila.
U tom slučaju, prikolica je bolje rešenje. 114
--- Kraj citata ---
Nema Arso takve prikolice "na kuku", max. 3,5 t. To bih ja najradije ali nije realno. To moze samo kamion ali prevoznici nezele da rizikuju sa vangabaritnim teretom (max 2,5 m) i da placaju kazne a transport sa pratnjom je skup. Videcemo, ima tu jos dosta toga da se "sklopi", motor mu je, vec sam rekao skoro nov (252 sati rada) e sad ostalo, jbmlga jh
Ljuba:
--- Citat: Arsa 12, 01, 2015, 10:37:18 pre podne ---...Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.
Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi...
--- Kraj citata ---
Hajd da lupim, a zašto bi gornji tok Dunava bio problem ako ide nizvodno?
maverick:
Bas i mene zanima...svake godine kanuima i drvenim ciklovima ekipa iz Osijeka ide od Regensburga do Crnog mora
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju