E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
hidraulicne komande za brod
zoke:
vuce pricvrstis ga na isto mjesto gdje i telefleks bude pricvrscen na korito glisera
SALE NB:
Vuče, ovaj Zokijev sistem nije baš pogodan za glisere.
Prvo iz tog razloga što je glava sistema prevelika i preteška, a to isto važi i za cilindar.
Mada, uz određena ojačanja, i to se može odraditi.
Drugi i važniji razlog je prenos. Jeste da na ovom sistemu dobijaš veći hod za levo i desno, ali prenos je veoma indirektan. Na volanu imaš 4 puna kruga od kraja do kraja.
A kad u punoj brzini trebaš da izbegneš panj, onda nemaš vremena za motanje i namotavanje volana.
Za brze čamce je teleflex još uvek najbolje rešenje, uz sve objektivne nedostatke koje ima.
Vuk:
Pametno sale o tome nisam razmisljao!
zorter:
Samo jedna opaska: nema veze koliki je precnik creva ukoliko nije veci od precnika cilindra. Cilindar je taj koji "trazi" odredjenu kolicinu ulja da bi reagovao. Ako je crevo veceg precnika ulje ce samo sporije teci kroz njega a ako je tanje, ulje ce teci brze. Ako je "glava" u stanju da odredjenim pokretom "preda" dovoljno ulja cilindru (koliko mu je potrebno), cilindar ce "ostro" reagovati na svaki pokret bez obzira na precnik creva, naravno ako crevo nije vece od cilindra pa tada glava mora vise da se okrece da bi kompenzovala prostor u crevu i stvorila pritisak ulja ka cilindru. A sto se tice pritiska ulja u boci: bolje radi ali nije obavezno.
Vuk:
Dule tvoj sistem ima servo pumpu na motoru?
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju