Nautika opšta... > Iskustva sa vode

Eto i mene na vodi - LSI 08.7.2012.

<< < (13/15) > >>

LSI:
Bio sam danas do kuće da vidim šta mi radi moje mezimče i kako se ponaša cirada.
Rekao bih da je sve u najboljem redu.
Kao što rekoh, kad se cirada dobro postavi i priveže - može da traje, a ja sam onog dana u Slankamenu staru ciradu vezao onako - za prvu ruku, do sledećeg vikenda ali vetar je umešao svoje prste...

Na jednoj fotografiji snimljenoj "odastrag" vide se novi nosač motora i stepenici.

barbanesa:
Ala si ga zapakovao svaka cast..nego reci mi jel prikolica tvoja i jel registrovana? 25648

Bećar:
Možda ne bi bilo loše rasteretiti točkove tako što ćete prikolicu podići na "klocne ".
Spustiti prednji kraj prikolice na zemlju i postaviti tri klocne ispod  rama prikolice (iza točkova i kod nosaša motora na čamcu).
Zatim podići prednji kraj i podbaciti auto dizalicu koja će podići prikolicu i čamac u visinu klocne koja će stajati na rudi...
Bojim se da gume  neće izdržati dve sezone


Ili je to već urađeno ???

LSI:
Odgovoriću prvo Barbaneši - prikolica je  moja ali nije registrovana. Pre dve godine, kada je napravljena, uradjen je atest kao laka prikolica iz samogradnje (uz dva svedoka i pregled stručnjaka iz instituta). Ukucan je broj i dobio sam treću tablicu i to dve - na moj kombi i službeni auto koji koristim.

Onda je došao novi zakon o bezbednosti saobraćaja i sada je potrebno da prikolicu ponovo registrujem da bih dobio saobraćajnu dozvolu i tablicu za nju. Procedura košta nekoliko hiljada dinara ali to nisam uradio jer nisam mogao da odlučim šta da uradim.

Posedujem još jednu prikolicu, kupovnu, Brako, proizvodenu 1991. godine koja je takodje atestirana i imala dve tablice. Sad je potrebno i nju ponovo registrovati.

I sad sam na muci - šta da uradim?

Prikolica za čamac, sad kad imam vez u Slankamenu potrebna mi je jednom-dvaput godišnje. A sem toga, nakon produžetka čamca, mislim da bi i prikolicu trebalo napraviti novu, a ovu bi valjalo prodati nekome.

Teretna prikolica Brako potrebna mi je jednom u par godina (sem ako nije potrebna komšijama, ali to više ne radim - zadnji put kad sa je kačio da komšiji nešto prevezem, zaustavio me policajac i naravno platio sam kaznu zbog prikolice bez tablice).


A sad da odgovorim Bećaru - točkovi su rasterećeni.
Pozadi, iza osovine, sa obe strane, simetrično, postavio sam dva metalna stubića kakve automehaničari koriste u radionicama za podupiranje kad rade nešto ispod automobila. (Stubići se ne vide jer samih umotao u najlon kese da ih malo zaštitim od vremena.)

Na ovaj način torziona osovina je potpuno rasterećena (inače nosivosti 600 kg), a ni gume ne nose teret. Hteo sam da još malo više podignem prednji kraj prikolice (zbog slivanja kiše i snega) ali nisam imao snage (posle svega, čamac je sada malo teži - verovatno ima oko 350-400 kg a taj teret moja kičma više ne može da podigne, a i drugar koji mi je pomogao da čamac prebacimo od Kemppija takodje ima problema sa kičmom tako da je ovo najviše što smo mogli da uradimo).
Pokušaću da za sledeći vikend postavim treći podupirač ispod centralne osovine ali moram da nadjem odgovarajuću dizalicu tako da prednji kraj više ne stoji oslonjen na onaj mali točak koji služi za vodjenje prikolice.

LSI:
Iako mi mnogi zameraju što provodim dosta vremena uz računar umesto na vodi, današnji dan je bio drugačiji.
Posle mnogo vremena, ovaj dan sam posvetio sebi.

Jutros mi je, konačno, došao prijatelj da sredimo struju. Radio je priključen, svira ali antena i produžni za antenu moraju ponovo da se srede - od nedelje. Vrućina je bila strašna i ni hladno pivo nije mnogo pomagalo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju